مقایسه
دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 حذف | واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S حذف | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
نام | دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 حذف | واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S حذف | |||||||||||||||||||||
تصویر | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||
شناسه | Z-8-97302-687-0 | ||||||||||||||||||||||
رتبه بندی | |||||||||||||||||||||||
قیمت | |||||||||||||||||||||||
موجودی | موجود
| موجود
| |||||||||||||||||||||
دسترس | موجود | موجود | |||||||||||||||||||||
افزودن به سبد | |||||||||||||||||||||||
توضیحات | دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 | واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S یکی از مهمترین قطعات در موتورهای دیزلی و بنزینی است که وظیفه آببندی بین سرسیلندر و بلوک موتور را بر عهده دارد. | |||||||||||||||||||||
محتوا | ایسوزوموتور ایسوزودنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. دنده پمپ هیدرولیک به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما دنده مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | میتسوبیشیواشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S یکی از مهمترین قطعات در موتورهای دیزلی و بنزینی است که وظیفه آببندی بین سرسیلندر و بلوک موتور را بر عهده دارد. در موتور میتسوبیشی S6S که یک موتور دیزلی ۶ سیلندر خطی است، واشر سرسیلندر نقشی اساسی در جلوگیری از نشت گازهای احتراق، روغن موتور و مایع خنککننده دارد.مشخصات فنی واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S
وظایف و اهمیت واشر سرسیلندر
دلایل خرابی واشر سرسیلندر در موتور S6Sواشر سرسیلندر بهمرورزمان یا به دلیل شرایط نامناسب ممکن است دچار خرابی شود. برخی از دلایل خرابی آن عبارتاند از: ✅ گرمای بیشازحد موتور: دمای بالای موتور میتواند باعث سوختن یا تغییر شکل واشر شود. ✅ نصب نادرست: سفت کردن بیشازحد یا کم سفت کردن پیچهای سرسیلندر باعث خرابی زودهنگام میشود. ✅ کیفیت پایین واشر: استفاده از واشرهای غیراصل باعث کاهش عمر موتور خواهد شد. ✅ مخلوط شدن روغن و آب: نشتی واشر میتواند باعث ورود آب به روغن یا بالعکس شود که مشکلات جدی به دنبال دارد. ✅ فشار احتراق بالا: اگر فشار داخل سیلندرها بیشتر از حد استاندارد شود، به واشر آسیب میرسد.علائم خرابی واشر سرسیلندر در موتور S6Sاگر واشر سرسیلندر دچار نشتی یا خرابی شود، برخی از علائم زیر را مشاهده خواهید کرد: 🔴 افزایش دمای موتور: یکی از رایجترین نشانههای خرابی واشر سرسیلندر است. 🔴 کاهش قدرت موتور: بهخاطر نشت کمپرس، قدرت موتور کاهش پیدا میکند. 🔴 وجود روغن در آب رادیاتور: نشتی روغن به داخل سیستم خنککننده باعث تغییر رنگ آب رادیاتور میشود. 🔴 دود سفید از اگزوز: نشتی آب خنککننده به محفظه احتراق باعث خروج دود سفید از اگزوز میشود. 🔴 ریپ زدن موتور: وقتی احتراق در سیلندرها کامل انجام نشود، موتور ناپایدار کار میکند.راهنمای تعویض واشر سرسیلندر در موتور S6Sاگر واشر سرسیلندر آسیب ببیند، باید آن را تعویض کنید. مراحل کلی تعویض آن عبارتاند از:1. آمادهسازی موتور🔹 موتور را خاموش کرده و اجازه دهید کاملاً خنک شود. 🔹 باتری را جدا کنید تا از ایجاد جرقه جلوگیری شود.2. باز کردن قطعات موتور🔹 مایع خنککننده را تخلیه کنید. 🔹 منیفولدهای ورودی و خروجی را باز کنید. 🔹 سرسیلندر را با دقت باز کنید.3. بررسی سطح بلوک موتور و سرسیلندر🔹 سطح سرسیلندر و بلوک موتور را تمیز کنید. 🔹 بررسی کنید که ترک یا تابخوردگی در سطح آن وجود نداشته باشد.4. نصب واشر جدید🔹 از واشر سرسیلندر اورجینال باکیفیت استفاده کنید. 🔹 واشر را روی بلوک موتور قرار دهید.5. بستن سرسیلندر و قطعات دیگر🔹 پیچهای سرسیلندر را با ترتیب و گشتاور استاندارد ببندید. 🔹 سایر قطعات موتور را نصب کنید و مایع خنککننده را اضافه کنید.قیمت و خرید واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6Sقیمت واشر سرسیلندر موتور S6S بسته به برند و کیفیت متفاوت است. واشرهای اورجینال که توسط برندهای معتبر تولید شدهاند، معمولاً گرانتر هستند، اما دوام و عملکرد بهتری دارند. در مقابل، واشرهای تقلبی و بیکیفیت ممکن است باعث آسیب جدی به موتور شوند.نکات مهم هنگام خرید واشر سرسیلندر✅ خرید از فروشگاههای معتبر مثل رایکایدک ✅ بررسی کیفیت متریال واشر ✅ اطمینان از اصالت کالا ✅ مقایسه ضخامت و مشخصات فنی با نمونه اصلی ✅ توجه به برند تولیدکنندهجمعبندی نهاییواشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S یکی از قطعات بسیار حساس و حیاتی در این موتور است. انتخاب واشر مناسب و نصب صحیح آن تأثیر مستقیم روی عملکرد و طول عمر موتور دارد. در صورت مشاهده علائم خرابی، بهتر است سریعاً اقدام به تعویض آن کنید تا از آسیبهای بیشتر به موتور جلوگیری شود. برای خرید واشر سرسیلندر اورجینال و باکیفیت، توصیه میشود از فروشگاههای معتبر مانند رایکایدک استفاده کنید. | |||||||||||||||||||||
وزن | نامعلوم | نامعلوم | |||||||||||||||||||||
ابعاد | نامعلوم | نامعلوم | |||||||||||||||||||||
اطلاعات تکمیلی |