• درباره ما
  • حساب من
  • رهگیری سفارش
  • لیست علاقه مندی

تلفن پشتیبانی: 55459416 - 09058136600

ًRAYKAYADAK

حساب من

Hello, Sign in

Sign up now and enjoy discounted shopping!

Log In
New Customer? Sign Up
Wishlist -
0
0 مورد

0 ﷼

No products in the cart.
All Categories
  • قطعات موتوری
    • اویل پمپ
    • بلوک سیلندر
    • بوش موتور
    • پمپ انژکتور
    • پیستون و رینگ پیستون
    • شاطون و بوش شاطون
    • موتور کامل
    • واتر پمپ
    • دنده جات
    • رادیاتور
    • سوپاپ
    • کاربراتور
    • یاتاقان و بغل یاتاقان
  • قطعات گیربکس
    • دنده‌جات
    • پمپ حرکت
    • توربین،استاتور،پمپ
    • چهارشاخه
    • صفحه‌جات
    • کله‌گاوی،هوزینگ
    • گیربکس کامل
  • فیلتر ها
    • فیلتر گازوئیل
    • فیلتر روغن
    • فیلتر گیربکس
    • فیلتر هوا
    • فیلتر هیدرولیک
  • قطعات هیدرولیک
    • پمپ هیدرولیک
    • کیت پمپ هیدرولیک
    • کیت کنترل ولوو
    • کنترل ولو
  • قطعات ترمز
    • پمپ ترمز
    • کیت ترمز
    • سیلندر چرخ
    • کیت سیلندر چرخ
    • سیلندر کلاچ
    • کفشک ترمز
  • توربو شارژ
  • قطعات دیفرانسیل،فرمان
  • قطعات برقی
  • چرخ ها، رینگ ها، لاستیک ها
  • بلبرینگ، کاسه نمد، اورینگ
  • قطعات زیربندی
  • پیچ و مهره
  • رایکایدک
  • فروشگاه
    • کشنده و کامیونارائه دهنده کلیه خدمات واردات و فروش کشنده و کامیون به ویژه برند های رنو،داف و ولوو
    • لیفتراک شگفت انگیز
  • مجله رایکایدک
    • مقاله
    • اخبار
    • آموزش
  • تعمیرات تخصصی
    • تعمیر لیفتراک
  • تماس با ما
  • درباره ما
پیشنهادات و تخفیف ها

میشود کیفیت را به حراج گذاشت

انتخاب های برتر این هفته تا 50% تخفیف برای پرفروش ترین محصولات.

مرکز کمک
ًRAYKAYADAK
0
No products in the cart.

مقایسه

گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی حذفدنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 حذفواشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S حذف
نامگوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی حذفدنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 حذفواشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S حذف
تصویرگوشه لودر کاترپیلار 966 عراقیدنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S
شناسهZ-8-97302-687-0
رتبه بندی
قیمت
موجودی
موجود
موجود
موجود
دسترسموجودموجودموجود
افزودن به سبد

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

توضیحاتگوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی یک قطعه فلزی است که به عنوان ملحقات باکت لودر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه به لبه‌های باکت متصل می‌شود و در فرآیند حفاری، خاک‌برداری و جابجایی مواد تأثیر زیادی دارد.  دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S یکی از مهم‌ترین قطعات در موتورهای دیزلی و بنزینی است که وظیفه آب‌بندی بین سرسیلندر و بلوک موتور را بر عهده دارد.
محتوا

کاترپیلار

            گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی یک قطعه فلزی است که به عنوان ملحقات باکت لودر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه به لبه‌های باکت متصل می‌شود و در فرآیند حفاری، خاک‌برداری و جابجایی مواد تأثیر زیادی دارد. لودر کاترپیلار 966 یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین ماشین‌آلات در صنعت ساخت‌وساز، معادن و پروژه‌های عمرانی است. این لودر با قدرت بالا، طراحی مقاوم و قابلیت‌های متنوع خود به طور گسترده در پروژه‌های حفاری، بارگیری، خاک‌برداری و حمل مواد استفاده می‌شود. یکی از اجزای کلیدی این دستگاه، گوشه لودر است که در عملکرد بهینه آن نقشی بسیار حیاتی دارد. در این مقاله، به صورت جامع به ویژگی‌ها، کاربرد، نحوه نگهداری و تعویض گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی خواهیم پرداخت. همچنین، اطلاعاتی در مورد لودر کاترپیلار 966 و نحوه عملکرد آن نیز ارائه خواهیم کرد.

بخش اول: آشنایی با لودر کاترپیلار 966

لودر کاترپیلار 966 یکی از اعضای خانواده 966 است که به دلیل عملکرد بالا، طراحی مقاوم و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، در صنعت ساخت‌وساز، معادن، حمل مواد و پروژه‌های عمرانی کاربرد زیادی دارد. این لودر برای جابجایی و بارگیری مواد سنگین و متراکم طراحی شده و با استفاده از سیستم هیدرولیک پیشرفته و موتور قدرتمند خود توانایی کار در شرایط سخت و زمین‌های ناهموار را دارد.

ویژگی‌های کلی لودر کاترپیلار 966

  • وزن عملیاتی: حدود 20,500 کیلوگرم
  • قدرت موتور: 250 اسب بخار
  • ظرفیت باکت: 3 متر مکعب (بسته به نوع کاربرد و نوع باکت)
  • حداکثر سرعت: 40 کیلومتر در ساعت
  • نوع موتور: دیزلی، مدل C9 ACERT
  • نوع سیستم هیدرولیک: هیدرولیک با فرمان الکتریکی و موتور هیدرولیکی با پمپ دوقلو
این لودر دارای قدرت بالای بارگیری و حمل مواد و همچنین قدرت بالای نفوذ در زمین‌های سخت است. به همین دلیل در صنایع معدنی، ساختمانی و حفاری‌های سنگین استفاده می‌شود. همچنین لودر 966 قابلیت نصب و استفاده از تجهیزات مختلف مانند باکت‌های مختلف، گوشه لودر و پیک‌های ویژه را دارد.

بخش دوم: معرفی گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی

1. نقش گوشه لودر در عملکرد کلی دستگاه

گوشه لودر یک قطعه فلزی است که به عنوان ملحقات باکت لودر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه به لبه‌های باکت متصل می‌شود و در فرآیند حفاری، خاک‌برداری و جابجایی مواد تأثیر زیادی دارد. گوشه لودر به عنوان یکی از اجزای مهم و حساس دستگاه، نقش اصلی را در افزایش توان بارگیری، قدرت نفوذ در خاک و خاک‌برداری در زمین‌های سخت ایفا می‌کند. به عبارت دیگر، گوشه لودر باعث افزایش عملکرد و عمر مفید دستگاه می‌شود.

2. ویژگی‌ها و مزایای گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی

لودر کاترپیلار 966 عراقی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در طراحی گوشه لودر خود است که به افزایش کارایی و قدرت دستگاه کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های این گوشه عبارتند از:
  • مقاومت بالا در برابر سایش: گوشه لودر از فولاد سختکاری شده ساخته شده که به آن مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه می‌دهد.
  • طراحی مناسب برای بارگیری و حفاری: این گوشه به گونه‌ای طراحی شده که به زمین‌های سخت و سنگی نفوذ کند
  • و به لودر اجازه می‌دهد مواد را به راحتی بارگیری کند.
  • کاهش فشار روی باکت و سیستم هیدرولیک: این گوشه به دلیل طراحی خاص خود،
  • فشار کمتری را به سیستم هیدرولیک و باکت لودر وارد می‌کند و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.
  • طول عمر بالا: استفاده از مواد با کیفیت باعث می‌شود که گوشه لودر طول عمر بالایی داشته باشد و نیاز به تعویض آن کمتر باشد.

3. انواع گوشه لودر کاترپیلار 966

گوشه لودر کاترپیلار 966 در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود که می‌توان به طور خاص آن‌ها را به دسته‌های مختلف تقسیم کرد. هر نوع گوشه بر اساس نوع زمین و نوع عملیات انتخاب می‌شود:
  • گوشه‌های ساده: این نوع گوشه‌ها برای عملیات عمومی و خاک‌برداری‌های معمولی استفاده می‌شوند.
  • گوشه‌های مخصوص سنگ: این گوشه‌ها برای خاک‌های سخت، سنگی و معدنی طراحی شده‌اند و دارای سختی بیشتر و مقاومت بالاتر هستند.
  • گوشه‌های با طراحی ضدسایش: این نوع گوشه‌ها معمولاً دارای پوشش ضدسایش هستند که باعث افزایش مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و فرسایش می‌شود.

4. جنس و مواد سازنده گوشه لودر کاترپیلار 966

گوشه‌های لودر کاترپیلار 966 به طور معمول از فولاد آلیاژی با سختی بالا و مقاومت در برابر سایش ساخته می‌شوند. این نوع فولاد به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در شرایط سخت کاری مانند زمین‌های سنگی و سخت دوام می‌آورد. برخی از مواد مورد استفاده برای ساخت گوشه لودر عبارتند از:
  • فولاد کربنی: برای شرایط عمومی و خاک‌برداری معمولی.
  • فولاد مقاوم به سایش: برای زمین‌های سخت و سنگی.
  • فولاد ضدزنگ: برای مناطقی که در معرض رطوبت و بارندگی هستند.

بخش سوم: نحوه نصب و تعویض گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی

1. نحوه نصب گوشه لودر کاترپیلار 966

نصب گوشه لودر معمولاً به وسیله پین و گوه مخصوص انجام می‌شود. برای نصب صحیح گوشه باید مراحل زیر را انجام داد:
  1. تمیز کردن محل نصب: قبل از نصب، باید محل نصب گوشه به خوبی تمیز شود تا از ورود آلودگی‌ها به قسمت‌های حساس جلوگیری شود.
  2. قرار دادن گوشه در محل مناسب: گوشه را در محل مشخص روی باکت قرار دهید.
  3. قرار دادن پین و گوه: پین مخصوص را از طریق حفره‌های موجود در گوشه و باکت عبور دهید و سپس گوه را محکم کنید.
  4. محکم کردن گوشه: پس از نصب گوه، باید گوشه را به خوبی محکم کرد تا از لق زدن و حرکت آن جلوگیری شود.

2. تعویض گوشه لودر کاترپیلار 966

گوشه لودر به مرور زمان و با استفاده مکرر دچار فرسایش و سایش می‌شود. برخی از علائم نیاز به تعویض گوشه عبارتند از:
  • فرسایش شدید نوک گوشه که باعث کاهش قدرت نفوذ و کارایی دستگاه می‌شود.
  • وجود ترک و شکستگی در بدنه گوشه.
  • کاهش سرعت عملیات و عملکرد پایین.
در صورتی که یکی از این علائم را مشاهده کردید، باید هر چه سریع‌تر گوشه را تعویض کنید تا از آسیب به دیگر قسمت‌های دستگاه جلوگیری شود.

بخش چهارم: نگهداری و مراقبت از گوشه لودر کاترپیلار 966

1. نکات نگهداری گوشه لودر

برای افزایش عمر مفید گوشه لودر و جلوگیری از خرابی‌های زودرس، باید مراقبت‌های لازم را انجام دهید:
  • تمیز نگه داشتن گوشه: پس از هر دوره کاری، باید گوشه را تمیز کرده و از ورود مواد سخت و سنگ به آن جلوگیری کنید.
  • بازرسی دوره‌ای: به صورت منظم گوشه لودر را از نظر فرسودگی، ترک و شکستگی بررسی کنید.
  • استفاده از لودر در شرایط مناسب: برای جلوگیری از فرسایش سریع، سعی کنید لودر را در شرایط نامناسب و زمین‌های بیش از حد سخت قرار ندهید.

2. تأثیر انتخاب گوشه مناسب بر کارایی دستگاه

انتخاب گوشه مناسب با توجه به نوع زمین و نوع عملیات انجام‌شده، تأثیر زیادی بر عملکرد کلی لودر دارد. انتخاب صحیح گوشه می‌تواند به کاهش استهلاک و افزایش بهره‌وری دستگاه منجر شود.

بخش پنجم: اطلاعات فنی لودر کاترپیلار 966

1. موتور و توان

لودر کاترپیلار 966 مجهز به موتور C9 ACERT با 250 اسب بخار قدرت است. این موتور به لودر توان کافی برای انجام عملیات بارگیری و خاک‌برداری در شرایط مختلف را می‌دهد.

2. سیستم هیدرولیک

لودر کاترپیلار 966 دارای سیستم هیدرولیک پیشرفته است که به دستگاه امکان می‌دهد عملیات سنگین‌تر را به راحتی انجام دهد. سیستم هیدرولیک این لودر شامل پمپ‌های هیدرولیکی دوگانه و موتور هیدرولیکی است که توان لازم را برای انجام عملیات مختلف فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری

گوشه لودر کاترپیلار 966 عراقی یکی از قطعات حیاتی در عملکرد دستگاه لودر است که تأثیر زیادی در افزایش کارایی، عمر مفید و کاهش هزینه‌های عملیاتی دارد. با انتخاب صحیح، نصب دقیق و نگهداری منظم گوشه لودر، می‌توان عملکرد دستگاه را به حداکثر رساند.

ایسوزو

موتور ایسوزو

دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2

دنده پمپ هیدرولیک موتور ایسوزو 4JG2 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. دنده پمپ هیدرولیک به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینه‌ها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما دنده مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.   موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند.

میتسوبیشی

     

  واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S یکی از مهم‌ترین قطعات در موتورهای دیزلی و بنزینی است که وظیفه آب‌بندی بین سرسیلندر و بلوک موتور را بر عهده دارد. در موتور میتسوبیشی S6S که یک موتور دیزلی ۶ سیلندر خطی است، واشر سرسیلندر نقشی اساسی در جلوگیری از نشت گازهای احتراق، روغن موتور و مایع خنک‌کننده دارد.

مشخصات فنی واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S

ویژگی مشخصات
برند موتور میتسوبیشی (Mitsubishi)
مدل موتور S6S
نوع موتور دیزلی، ۶ سیلندر خطی
جنس واشر سرسیلندر ترکیبی از فلز و مواد نسوز
ضخامت استاندارد ۱.۲ تا ۱.۵ میلی‌متر
مقاومت حرارتی تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد
مقاومت فشاری بالا، جهت تحمل فشار احتراق بالا
وظیفه اصلی جلوگیری از نشت روغن، آب و گازهای احتراق
سازگاری با موتور فقط مخصوص موتور S6S

وظایف و اهمیت واشر سرسیلندر

  1. جلوگیری از نشت گازهای احتراق: در موتورهای دیزلی مثل S6S فشار احتراق بالاست، بنابراین واشر سرسیلندر باید این فشار را تحمل کند.
  2. جلوگیری از نشت روغن و آب: مسیرهای روغن‌کاری و سیستم خنک‌کننده باید کاملاً آب‌بندی شوند تا از اختلاط روغن و آب جلوگیری شود.
  3. تحمل دما و فشار بالا: واشر سرسیلندر باید در برابر حرارت زیاد و فشار ناشی از احتراق مقاوم باشد.
  4. حفظ فشرده‌سازی سیلندرها: به‌درستی آب‌بندی شدن واشر، از کاهش قدرت موتور جلوگیری می‌کند.

دلایل خرابی واشر سرسیلندر در موتور S6S

واشر سرسیلندر به‌مرورزمان یا به دلیل شرایط نامناسب ممکن است دچار خرابی شود. برخی از دلایل خرابی آن عبارت‌اند از: ✅ گرمای بیش‌ازحد موتور: دمای بالای موتور می‌تواند باعث سوختن یا تغییر شکل واشر شود. ✅ نصب نادرست: سفت کردن بیش‌ازحد یا کم سفت کردن پیچ‌های سرسیلندر باعث خرابی زودهنگام می‌شود. ✅ کیفیت پایین واشر: استفاده از واشرهای غیراصل باعث کاهش عمر موتور خواهد شد. ✅ مخلوط شدن روغن و آب: نشتی واشر می‌تواند باعث ورود آب به روغن یا بالعکس شود که مشکلات جدی به دنبال دارد. ✅ فشار احتراق بالا: اگر فشار داخل سیلندرها بیشتر از حد استاندارد شود، به واشر آسیب می‌رسد.

علائم خرابی واشر سرسیلندر در موتور S6S

اگر واشر سرسیلندر دچار نشتی یا خرابی شود، برخی از علائم زیر را مشاهده خواهید کرد: 🔴 افزایش دمای موتور: یکی از رایج‌ترین نشانه‌های خرابی واشر سرسیلندر است. 🔴 کاهش قدرت موتور: به‌خاطر نشت کمپرس، قدرت موتور کاهش پیدا می‌کند. 🔴 وجود روغن در آب رادیاتور: نشتی روغن به داخل سیستم خنک‌کننده باعث تغییر رنگ آب رادیاتور می‌شود. 🔴 دود سفید از اگزوز: نشتی آب خنک‌کننده به محفظه احتراق باعث خروج دود سفید از اگزوز می‌شود. 🔴 ریپ زدن موتور: وقتی احتراق در سیلندرها کامل انجام نشود، موتور ناپایدار کار می‌کند.

راهنمای تعویض واشر سرسیلندر در موتور S6S

اگر واشر سرسیلندر آسیب ببیند، باید آن را تعویض کنید. مراحل کلی تعویض آن عبارت‌اند از:

1. آماده‌سازی موتور

🔹 موتور را خاموش کرده و اجازه دهید کاملاً خنک شود. 🔹 باتری را جدا کنید تا از ایجاد جرقه جلوگیری شود.

2. باز کردن قطعات موتور

🔹 مایع خنک‌کننده را تخلیه کنید. 🔹 منیفولدهای ورودی و خروجی را باز کنید. 🔹 سرسیلندر را با دقت باز کنید.

3. بررسی سطح بلوک موتور و سرسیلندر

🔹 سطح سرسیلندر و بلوک موتور را تمیز کنید. 🔹 بررسی کنید که ترک یا تاب‌خوردگی در سطح آن وجود نداشته باشد.

4. نصب واشر جدید

🔹 از واشر سرسیلندر اورجینال باکیفیت استفاده کنید. 🔹 واشر را روی بلوک موتور قرار دهید.

5. بستن سرسیلندر و قطعات دیگر

🔹 پیچ‌های سرسیلندر را با ترتیب و گشتاور استاندارد ببندید. 🔹 سایر قطعات موتور را نصب کنید و مایع خنک‌کننده را اضافه کنید.

قیمت و خرید واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S

قیمت واشر سرسیلندر موتور S6S بسته به برند و کیفیت متفاوت است. واشرهای اورجینال که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند، معمولاً گران‌تر هستند، اما دوام و عملکرد بهتری دارند. در مقابل، واشرهای تقلبی و بی‌کیفیت ممکن است باعث آسیب جدی به موتور شوند.

نکات مهم هنگام خرید واشر سرسیلندر

✅ خرید از فروشگاه‌های معتبر مثل رایکایدک ✅ بررسی کیفیت متریال واشر ✅ اطمینان از اصالت کالا ✅ مقایسه ضخامت و مشخصات فنی با نمونه اصلی ✅ توجه به برند تولیدکننده

جمع‌بندی نهایی

واشر سرسیلندر موتور میتسوبیشی S6S یکی از قطعات بسیار حساس و حیاتی در این موتور است. انتخاب واشر مناسب و نصب صحیح آن تأثیر مستقیم روی عملکرد و طول عمر موتور دارد. در صورت مشاهده علائم خرابی، بهتر است سریعاً اقدام به تعویض آن کنید تا از آسیب‌های بیشتر به موتور جلوگیری شود. برای خرید واشر سرسیلندر اورجینال و باکیفیت، توصیه می‌شود از فروشگاه‌های معتبر مانند رایکایدک استفاده کنید.
وزننامعلومنامعلومنامعلوم
ابعادنامعلومنامعلومنامعلوم
اطلاعات تکمیلی
رایگان برای مدت محدود

مطلع شدن از آخرین اخبار و مقالات

با عضویت در خبرنامه هر هفته از آخرین اخبار و مقاله های دنیای ماشین آلات سنگین با خبر شوید.

با عضویت، با شرایط و ضوابط و خط مشی حفظ حریم خصوصی و کوکی ها موافقت می کنید

رایکایدک

بزرگ‌ترین تامین‌کننده قطعات یدکی ماشین‌آلات سنگین

 

info@raykayadak.ir

ارتباط با ما

09338277659
09058136600
09128144530
021-55459416
آدرس: تهران – خیابان قزوین – پلاک ۷۷۴
شنبه – چهارشنبه: 07:00-20:00

پنجشنبه: 07:00 – 15:00

خدمات مشتری

  • مرکز پشتیبانی
  • حساب من
  • پیگیری محصولات
  • سفارشات من
  • لیست علاقه مندی شما
  • سیاست بازگشت
  • کارت هدیه خرید

اطلاعات فروشگاه

  • فروشگاه
  • درباره فروشگاه
  • آخرین محصولات
  • حراج محصول
  • حراج
  • بهترین فروشندگان
  • برنامه های وابسته
  • تخفیف های جدید
  • رایکایدک تامین قطعات یدکی ماشین‌آلات راهسازی،معدنی و لیفتراک.
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • رهگیری سفارش
  • شرایط و ضوابط
  • سیاست بازپرداخت و بازگشت

© تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت رایکایدک محفوظ است.

  • فروشگاه
  • جستجو
  • علاقه مندی ها
  • حساب کاربری
  • دسته‌بندی‌ها
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • رتبه بندی
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترس
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه کنید
ًRAYKAYADAK
Main Menu
  • رایکایدک
  • فروشگاه
    • کشنده و کامیونارائه دهنده کلیه خدمات واردات و فروش کشنده و کامیون به ویژه برند های رنو،داف و ولوو
    • لیفتراک شگفت انگیز
  • مجله رایکایدک
    • مقاله
    • اخبار
    • آموزش
  • تعمیرات تخصصی
    • تعمیر لیفتراک
  • تماس با ما
  • درباره ما
Category Menu
  • قطعات موتوری
    • اویل پمپ
    • بلوک سیلندر
    • بوش موتور
    • پمپ انژکتور
    • پیستون و رینگ پیستون
    • شاطون و بوش شاطون
    • موتور کامل
    • واتر پمپ
    • دنده جات
    • رادیاتور
    • سوپاپ
    • کاربراتور
    • یاتاقان و بغل یاتاقان
  • قطعات گیربکس
    • دنده‌جات
    • پمپ حرکت
    • توربین،استاتور،پمپ
    • چهارشاخه
    • صفحه‌جات
    • کله‌گاوی،هوزینگ
    • گیربکس کامل
  • فیلتر ها
    • فیلتر گازوئیل
    • فیلتر روغن
    • فیلتر گیربکس
    • فیلتر هوا
    • فیلتر هیدرولیک
  • قطعات هیدرولیک
    • پمپ هیدرولیک
    • کیت پمپ هیدرولیک
    • کیت کنترل ولوو
    • کنترل ولو
  • قطعات ترمز
    • پمپ ترمز
    • کیت ترمز
    • سیلندر چرخ
    • کیت سیلندر چرخ
    • سیلندر کلاچ
    • کفشک ترمز
  • توربو شارژ
  • قطعات دیفرانسیل،فرمان
  • قطعات برقی
  • چرخ ها، رینگ ها، لاستیک ها
  • بلبرینگ، کاسه نمد، اورینگ
  • قطعات زیربندی
  • پیچ و مهره
اطلاعات تماس
  • 021-55459416

    از ساعت 7 صبح تا 8شب می توانید تماس بگیرید
  • contact@raykayadak.ir

    ایمیلی که ارسال کرده اید در اسرع وقت برگردانده می شود.

© تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت رایکایدک محفوظ است.

What are you looking for in Partdo?