مقایسه
پیستون موتور زینچای 495BPG حذف | پیستون موتور کامینز A2300 حذف | پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980G حذف | |
---|---|---|---|
نام | پیستون موتور زینچای 495BPG حذف | پیستون موتور کامینز A2300 حذف | پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980G حذف |
تصویر | ![]() | ![]() | ![]() |
شناسه | 495B-04001C | 4900737 | 292-9964 |
رتبه بندی | |||
قیمت | |||
موجودی | موجود
| موجود
| موجود
|
دسترس | موجود | موجود | موجود |
افزودن به سبد | |||
توضیحات | پیستون موتور زینچای 495BPG | پیستون موتور کامینز A2300 | پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980G جزء حیاتی سیستم هیدرولیک دستگاه است که وظیفه تامین انرژی بخش های مختلف لودر مانند بوم، سطل و مسیرها را بر عهده دارد. سیستم هیدرولیک در لودر با تبدیل انرژی مکانیکی موتور به فشار هیدرولیک کار می کند که سپس به مدارهای هیدرولیکی مختلف در ماشین توزیع می شود. پمپ هیدرولیک معمولاً توسط یک تسمه متصل به موتور هدایت می شود و وظیفه اصلی آن ایجاد فشار هیدرولیک با پمپاژ سیال هیدرولیک از طریق سیستم است. این فشار هیدرولیک برای کنترل حرکت محرک های هیدرولیک استفاده می شود که به نوبه خود حرکت بوم، سطل و مسیرهای لودر را کنترل می کنند. عملکرد پمپ هیدرولیک می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد و کارایی کلی لودر تأثیر بگذارد. اگر پمپ به درستی کار نکند، می تواند منجر به کاهش فشار هیدرولیک شود که می تواند منجر به کاهش عملکرد و کنترل اجزای مختلف لودر شود. بنابراین، تعمیر و نگهداری منظم و بازرسی پمپ هیدرولیک برای اطمینان از عملکرد بهینه و افزایش طول عمر آن ضروری است. |
محتوا | زینچایموتور زینچایپیستون موتور زینچای 495BPGپیستون موتور زینچای 495BPG برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. پیستون به عنوان بخش مهم در بخش موتور لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما پیستون مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. | کامینزموتور کامینزپیستون موتور کامینز A2300پیستون موتور کامینز A2300 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. پیستون به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم ماشین باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما پیستون مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. Cummins A2300 / T یک موتور دیزلی جمع و جور و قابل اعتماد است که قدرت متوسط را برای انواع کاربردهای صنعتی و کشاورزی ارائه می دهد. اندازه و تطبیق پذیری ان را به یک انتخاب محبوب برای تجهیزات نیاز به یک منبع قدرت جمع و جور و کارامد تبدیل کرده است. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | پمپ هیدرولیکپمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980G جزء حیاتی سیستم هیدرولیک دستگاه است که وظیفه تامین انرژی بخش های مختلف لودر مانند بوم، سطل و مسیرها را بر عهده دارد.سیستم هیدرولیک در لودر با تبدیل انرژی مکانیکی موتور به فشار هیدرولیک کار می کند که سپس به مدارهای هیدرولیکی مختلف در ماشین توزیع می شود. پمپ هیدرولیک معمولاً توسط یک تسمه متصل به موتور هدایت می شود و وظیفه اصلی آن ایجاد فشار هیدرولیک با پمپاژ سیال هیدرولیک از طریق سیستم است. این فشار هیدرولیک برای کنترل حرکت محرک های هیدرولیک استفاده می شود که به نوبه خود حرکت بوم، سطل و مسیرهای لودر را کنترل می کنند. عملکرد پمپ هیدرولیک می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد و کارایی کلی لودر تأثیر بگذارد. اگر پمپ به درستی کار نکند، می تواند منجر به کاهش فشار هیدرولیک شود که می تواند منجر به کاهش عملکرد و کنترل اجزای مختلف لودر شود. بنابراین، تعمیر و نگهداری منظم و بازرسی پمپ هیدرولیک برای اطمینان از عملکرد بهینه و افزایش طول عمر آن ضروری است.پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلارلودر چرخ کاترپیلار 980G ماشین آلات سنگین و بزرگی است که در عملیات ساختمانی و معدن استفاده می شود.وظیفه اصلی آن بارگیری و حمل و نقل موادی مانند خاک، شن یا سایر مواد حجیم است. لودر مجهز به یک سطل باز و بزرگ است که به یک بازو متصل است، که می توان آن را برای جمع آوری و تخلیه مواد بالا و پایین کرد. بازو معمولاً توسط اپراتور با استفاده از کابین یا ایستگاه کنترل کنترل می شود و به لودر اجازه می دهد تا از راه دور کار کند. لودر چرخ کاترپیلار 980G از یک موتور بزرگ، معمولاً دیزلی یا برقی، نیرو می گیرد که قدرت و گشتاور لازم را برای تحمل بارهای سنگین و کارهای سخت فراهم می کند. لودر بر روی مجموعه ای از چرخ های بزرگ و محکم نصب شده است که به آن امکان می دهد به راحتی و کارآمد در محل کار حرکت کند. لودر چرخ کاترپیلار 980G در پیکربندی های مختلف برای رفع نیازهای خاص کاربران مختلف موجود است. این پیکربندیها میتوانند شامل اندازههای مختلف سطل، طول بازوهای مختلف و انواع مختلف اتصالات مانند چنگال یا چنگال باشند. این اتصالات به لودر اجازه می دهد تا وظایف مختلفی را انجام دهد، از بارگیری مواد روی کامیون یا قطار گرفته تا جابجایی مواد خاصی مانند ضایعات فلزی یا کنده ها. به طور کلی، لودر چرخ دار کاترپیلار 980G قطعه ای همه کاره و قدرتمند است که به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. قدرت، قابلیت اطمینان و سازگاری آن، آن را به ابزاری ضروری برای بسیاری از عملیات ساختمانی و معدن تبدیل کرده است.لودر کاترپیلار 980Gپمپ هیدرولیک وسیله ای مکانیکی است که با انتقال سیال از ناحیه کم فشار به ناحیه پرفشار، انرژی الکتریکی را به انرژی هیدرولیک تبدیل می کند.این یک جزء حیاتی در سیستم های هیدرولیک است که در کاربردهای مختلف مانند ماشین آلات خودرو، صنعتی و ساختمانی استفاده می شود. پمپ از چندین بخش شامل موتور، شیر، پیستون یا پیستون و محفظه فشار تشکیل شده است. موتور شفت پمپ را می چرخاند که به نوبه خود پیستون یا پیستون را به حرکت در می آورد و اختلاف فشار در سیال ایجاد می کند. شیر جریان سیال را تنظیم می کند و فشار مورد نظر را حفظ می کند. پمپ های هیدرولیک انواع مختلفی دارند، از جمله پمپ های دنده ای، پره ای و پیستونی محوری که هر کدام برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و سطوح مختلف کارایی و کارایی را ارائه می دهند.کاترپیلارپمپ لودر هیدرولیک یک دستگاه هیدرولیکی است که برای تولید فشار و جریان هیدرولیک برای کار با لودرهای هیدرولیک یا بیل مکانیکی استفاده می شود.با تبدیل انرژی مکانیکی موتور به انرژی هیدرولیک کار می کند که سپس برای تامین انرژی لودر هیدرولیک استفاده می شود. پمپ معمولاً توسط یک تسمه یا چرخ دنده متصل به موتور به حرکت در می آید و از اجزای متعددی از جمله یک سوپاپ مکش، سوپاپ تخلیه و شیر چک تشکیل شده است که جریان سیال هیدرولیک را کنترل می کند. پمپ هیدرولیک لودر جزء ضروری لودرهای هیدرولیک است که نیروی هیدرولیک لازم را برای انجام کارهای مختلف از جمله بلند کردن، حفاری و جابجایی بارهای سنگین فراهم می کند.هیدرولیککاترپیلار یک شرکت چند ملیتی است که در طراحی، ساخت و فروش ماشین آلات سنگین،موتورها و محصولات مالی تخصص دارد. این شرکت در سال 1925 توسط بنجامین هولت تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در دیرفیلد، ایلینوی قرار دارد. کاترپیلار یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین در جهان است و محصولات آن در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، معدن، کشاورزی و جنگلداری استفاده می شود. ماشین آلات زرد نمادین این شرکت مترادف با صنعت سنگین شده است. خط تولید کاترپیلار شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر چرخ و غیره است. |
وزن | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم |
ابعاد | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم |
اطلاعات تکمیلی |