مقایسه
فیلتر گازوییل بیل مکانیکی هیوندای R210-7 حذف | ناخن بیل مکانیکی هیتاچی 470 حذف | دنده چرخ لودر کاترپیلار 950F حذف | واتر پمپ موتور کوماتسو 4D94E حذف | ناخن بلدوزر کوماتسو D155 حذف | واتر پمپ موتور پرکینز 1104C-44 حذف | پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980 حذف | بوش شاتون موتور میتسوبیشی S4S حذف | ||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
نام | فیلتر گازوییل بیل مکانیکی هیوندای R210-7 حذف | ناخن بیل مکانیکی هیتاچی 470 حذف | دنده چرخ لودر کاترپیلار 950F حذف | واتر پمپ موتور کوماتسو 4D94E حذف | ناخن بلدوزر کوماتسو D155 حذف | واتر پمپ موتور پرکینز 1104C-44 حذف | پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980 حذف | بوش شاتون موتور میتسوبیشی S4S حذف | |||||||||||||||||||||||||||
تصویر | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
شناسه | 7G 4311 | 6132-61-1616 | U5MW0194 | 136-0529 | 32A19-00500 | ||||||||||||||||||||||||||||||
رتبه بندی | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
قیمت | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
موجودی | موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| |||||||||||||||||||||||||||
دسترس | موجود | موجود | موجود | موجود | موجود | موجود | موجود | موجود | |||||||||||||||||||||||||||
افزودن به سبد | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
توضیحات | فیلتر گازوییل بیل مکانیکی هیوندای R210-7 یکی از اجزای مهم سیستم سوخترسانی این بیل مکانیکی است که وظیفه تصفیه و پاکسازی گازوییل ورودی به موتور را بر عهده دارد. این فیلتر از ورود ذرات آلاینده، آب و سایر ناخالصیها به سیستم سوخت جلوگیری میکند که در نهایت موجب حفظ سلامت موتور و افزایش طول عمر آن میشود. | ناخن بیل مکانیکی هیتاچی 470 بخش مهمی از سطل بیل مکانیکی است که ابزاری برای حفاری، جابجایی و دستکاری مواد در حین انجام کارهای خاکبرداری است. این ناخن معمولاً از فولاد با استحکام بالا ساخته می شود تا دوام و طول عمر آن تضمین شود. | دنده چرخ لودر کاترپیلار 950F یک جزء مهم است که چرخ های عقب را به محور متصل می کند. | واتر پمپ موتور کوماتسو 4D94E ساخت کشور چین و از کالاهای درجه یک چینی میباشد. | ناخن بلدوزر کوماتسو D155 معمولاً از فولاد با استحکام بالا یا سایر مواد بادوام ساخته شده است تا در برابر سختی های حفاری و کارهای جابجایی زمین مقاومت کند. | واتر پمپ موتور پرکینز 1104C-44 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. | پمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980 جزء حیاتی سیستم هیدرولیک دستگاه است که وظیفه تامین انرژی بخش های مختلف لودر مانند بوم، سطل و مسیرها را بر عهده دارد. سیستم هیدرولیک در لودر با تبدیل انرژی مکانیکی موتور به فشار هیدرولیک کار می کند که سپس به مدارهای هیدرولیکی مختلف در ماشین توزیع می شود. پمپ هیدرولیک معمولاً توسط یک تسمه متصل به موتور هدایت می شود و وظیفه اصلی آن ایجاد فشار هیدرولیک با پمپاژ سیال هیدرولیک از طریق سیستم است. | بوش شاتون موتور میتسوبیشی S4S یکی از اجزای مهم در سیستم داخلی موتورهای دیزلی، از جمله موتور میتسوبیشی S4S است. این قطعه نقش کلیدی در کاهش اصطکاک، بهبود عملکرد و افزایش طول عمر موتور ایفا میکند. | |||||||||||||||||||||||||||
محتوا | هیوندایفیلتر گازوییل بیل مکانیکی هیوندای R210-7 یکی از اجزای مهم سیستم سوخترسانی این بیل مکانیکی است که وظیفه تصفیه و پاکسازی گازوییل ورودی به موتور را بر عهده دارد. این فیلتر از ورود ذرات آلاینده، آب و سایر ناخالصیها به سیستم سوخت جلوگیری میکند که در نهایت موجب حفظ سلامت موتور و افزایش طول عمر آن میشود.1. مشخصات فنی فیلتر گازوییل بیل مکانیکی هیوندای R210-7
2. وظیفه فیلتر گازوییل در بیل مکانیکی هیوندای R210-7
3. زمان تعویض فیلتر گازوییل
4. علائم خرابی یا گرفتگی فیلتر گازوییل
5. نکات مهم هنگام تعویض فیلتر گازوییل
6. خرید فیلتر گازوییل بیل مکانیکی هیوندای R210-7برای خرید فیلتر گازوییل اصلی و با کیفیت برای بیل مکانیکی هیوندای R210-7، بهتر است به فروشگاههای معتبر یا تأمینکنندگان قطعات یدکی ماشینآلات سنگین مراجعه کنید. برای خرید آنلاین، سایتهایی مانند رایکایدک گزینههای خوبی برای خرید قطعات اصلی دارند.7. نگهداری از فیلتر گازوییل
1. مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندای R210-7الف. مشخصات کلی:
ب. موتور:
ج. سیستم هیدرولیک:
د. گیربکس و سیستم انتقال قدرت:
2. ویژگیهای کلیدی بیل مکانیکی هیوندای R210-7
3. کاربردهای بیل مکانیکی هیوندای R210-7
4. مزایای بیل مکانیکی هیوندای R210-7
5. قطعات یدکی و نگهداری
6. نگهداری و سرویسهای دورهای
7. خدمات پس از فروش و قطعات یدکی
برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، میتوانید به فروشگاههای معتبر یا سایتهای تخصصی مانند رایکایدک مراجعه کنید. | هیتاچی 470ناخن بیل مکانیکی هیتاچی 470 بخش مهمی از سطل بیل مکانیکی است که ابزاری برای حفاری، جابجایی و دستکاری مواد در حین انجام کارهای خاکبرداری است.این ناخن معمولاً از فولاد با استحکام بالا ساخته می شود تا دوام و طول عمر آن تضمین شود. وظیفه اصلی ناخن شکستن و پاره کردن موادی مانند خاک، سنگ و بتن در طول فرآیند حفاری است. شکل و طراحی آن به آن اجازه می دهد تا به طور موثر به این مواد نفوذ کند و آنها را تجزیه کند و حفاری و جابجایی آنها را برای بیل مکانیکی آسان تر می کند. با گذشت زمان، ناخن ممکن است به دلیل سختی کار حفاری فرسوده یا آسیب ببیند. هنگامی که این اتفاق می افتد، تعویض ناخن برای اطمینان از عملکرد مطلوب و جلوگیری از آسیب بیشتر به بیل مکانیکی مهم است. تعویض ناخن همچنین به افزایش طول عمر بیل مکانیکی و حفظ اثربخشی آن برای پروژه های آینده کمک می کند.بیل مکانیکی هیتاچی 470 یک بیل مکانیکی هیدرولیک با اندازه متوسط است که برای کارهای مختلف ساختمانی طراحی شده است.وزن عملیاتی آن 47 تن، ظرفیت سطل 2.7 متر مکعب و عمق حفاری بازوی 1.8 متر مکعب است. موتور قدرتمند آن عملکرد و کارایی بالایی را ارائه می دهد و آن را برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله حفاری، تخریب و جابجایی مواد مناسب می کند.بیل مکانیکی نوعی ماشین آلات سنگین است که به طور خاص برای حفاری و جابجایی خاک و سایر مواد طراحی شده است.معمولاً در صنایع ساختمانی، معدنی و کشاورزی استفاده می شود. این دستگاه از یک بوم، دیپر و سطل تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا مواد را حفاری و بارگذاری کنند. بوم یک بازوی فلزی دراز و انعطاف پذیر است که می تواند برای تغییر در دسترس سطل و سطل، کشیده و جمع شود. دیپر بازوی فلزی کوتاه تری است که سطل را در جای خود نگه می دارد و به آن اجازه می دهد بالا و پایین حرکت کند. سطل یک ظرف فلزی با ته است که می توان آن را باز و بسته کرد تا مواد را جمع آوری و تخلیه کند. هیتاچی یک شرکت چندملیتی معروف ژاپنی است که طیف گسترده ای از محصولات از جمله بیل مکانیکی را تولید می کند. آنها انواع مدل های بیل مکانیکی با اندازه ها و قابلیت های مختلف را برای مطابقت با نیازهای پروژه های مختلف ارائه می دهند. این مدلها از نظر وزن، عمق حفاری و ظرفیت بالابری متفاوت هستند و برای کاربردهای مختلف مانند حفاری در مقیاس کوچک، پروژههای حفاری در مقیاس بزرگ و کارهای جابجایی مواد مناسب هستند.ناخن بیل مکانیکی هیوندای یک قطعه سایش قابل تعویض است که برای گرفتن و شکستن مواد در حین گودبرداری طراحی شده است.معمولاً از فولاد با استحکام بالا ساخته می شود و در اشکال و اندازه های مختلف متناسب با کاربردهای مختلف موجود است. این ناخن به افزایش نیروی حفاری و کارایی بیل مکانیکی کمک می کند و به آن اجازه می دهد تا به طور موثر انواع مختلف خاک و سنگ را حفر و جابجا کند. بازرسی و نگهداری منظم ناخن ها برای اطمینان از عملکرد مطلوب و افزایش طول عمر بیل مکانیکی مهم است. هیتاچی یک شرکت بزرگ ژاپنی است که در سال 1910 تاسیس شد. این شرکت در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، تولید، معدن و انرژی فعالیت می کند. آنها طیف گسترده ای از محصولات از جمله ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی و جرثقیل، راکتورهای هسته ای و خودرو را تولید می کنند. هیتاچی همچنین در بخش انرژی های تجدیدپذیر با تمرکز بر انرژی خورشیدی، بادی و برق آبی حضور چشمگیری دارد.هیتاچی در بورس اوراق بهادار توکیو پذیرفته شده است و جزء کلیدی شاخص های Nikkei 225 و TOPIX Core30 است.از ژوئن 2024، ارزش بازار آن 16.9 تریلیون ین بود که آن را به چهارمین شرکت بزرگ ژاپنی از نظر ارزش بازار تبدیل کرد. از نظر شناخت جهانی، هیتاچی در سال 2012 در Fortune Global 500 در رتبه 38 و در سال 2000 Forbes Global در سال 2012 در رتبه 129 قرار گرفت. هیتاچی یک شرکت به شدت جهانی شده است. در سال مالی 2023، تقریباً 61 درصد از کل درآمد 9.7 تریلیون ینی خود را از بازارهای بین المللی به دست آورد. مشارکت کنندگان عمده در این درآمد جهانی آسیا، اروپا و آمریکای شمالی بودند که هر منطقه به ترتیب 22%، 16% و 16% از کل درآمد را به خود اختصاص داد. | لودر کاترپیلاردنده چرخ لودر کاترپیلار 950F یک جزء مهم است که چرخ های عقب را به محور متصل می کند. در اینجا جزئیات کلیدی آن آمده است: 1. **مواد **: به طور معمول از چدن یا آهن گرافیت گره دار برای دوام ساخته شده است. 2. **طراحی**: چرخ دنده برای تحمل بارهای سنگین و ایجاد کشش طراحی شده است.3. **سازگاری**: به طور خاص برای استفاده با لودرهای کاترپیلار 950F طراحی شده است. 4. ** ابعاد **: اندازه و شکل چرخ دنده حلقه ای به مدل و پیکربندی خاص لودر بستگی دارد. 5. **عملکرد**: قدرت را از گیربکس به چرخ ها منتقل می کند و امکان جابجایی و حمل بار را فراهم می کند. 6. **نگهداری**: بازرسی منظم و تعویض در صورت نیاز برای اطمینان از عملکرد بهینه و جلوگیری از خرابی. برای مشخصات دقیق، به اسناد رسمی کاترپیلار یا مراکز خدمات مجاز مراجعه کنید.دنده چرخ لودرلودر کاترپیلار 950F یک ماشین بزرگ و قدرتمند است که برای جابجایی مواد سنگین و کارهای حفاری طراحی شده است. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد 950F Loader آورده شده است: 1. **موتور و عملکرد:** - **موتور:** 950F به موتور Cat C27 ACERT™ مجهز است که 1600 اسب بخار قدرت و 2200 پوند فوت گشتاور ارائه می کند. - **گیربکس:** دارای یک سیستم الکترونیکی بهره وری پیشرفته Cat (APES) با دنده های پنج سرعته جلو و دو دنده عقب. - **سیستم هیدرولیک:** دستگاه دارای سیستم هیدرولیک دو مسیره با حداکثر دبی هیدرولیک 1500 سی سی بر متر (سانتی متر مکعب در دقیقه) می باشد. 2. **ابعاد و وزن:** - **طول:** تقریباً 24 فوت و 6 اینچ (7.47 متر). - **عرض:** تقریباً 8 فوت و 6 اینچ (2.59 متر). - **ارتفاع (با کابین):** تقریباً 13 فوت و 6 اینچ (4.18 متر). - **وزن:** حدود 123000 پوند (55800 کیلوگرم). 3. **ضمیمه ها و قابلیت ها:** - **سطل ها:** 950F با طیف وسیعی از گزینه های سطل، از جمله سطل استاندارد 1.5 یارد مکعبی (1.37 متر مکعب) و گزینه های بزرگتر تا 2.5 یارد مکعب (2.27 متر مکعب) ارائه می شود. - **طول چوب:** چوب می تواند تا 12 فوت (3.66 متر) گسترش یابد تا به مواد در مکان های دشوار برسد. - **دسترسی:** با چوب بلند، دستگاه می تواند تا 28 فوت (8.53 متر) برسد. 4. **محیط اپراتور:** - ** کابین: ** این دستگاه دارای یک کابین جادار با کنترل آب و هوا با دید عالی و صندلی راحت برای اپراتور است. - **کنترل ها:** ایستگاه اپراتور شامل کنترل های پیشرفته برای سرعت موتور، عملکردهای هیدرولیک و تعویض دنده است که همه از طریق یک رابط بصری مدیریت می شوند. 5. **ویژگی های ایمنی:** - **محافظت اپراتور:** 950F به تعدادی از ویژگی های ایمنی، از جمله ساختار حفاظتی واژگونی (ROPS) و سیستم حفاظت از اشیاء سقوط (FOPS) مجهز است. - **روشنایی:** این دستگاه دارای روشنایی استاندارد برای دید در طول عملیات شبانه، با گزینه هایی برای بسته های روشنایی اضافی است. 6. **نگهداری و پشتیبانی:** - **قابلیت سرویس دهی:** 950F برای تعمیر و نگهداری آسان با نقاط سرویس سطح زمین برای روغن، سوخت و سایر اجزای ضروری طراحی شده است. - **پشتیبانی:** کاترپیلار پشتیبانی گسترده ای از جمله آموزش، قراردادهای خدمات، و شبکه گسترده ای از نمایندگی های مجاز ارائه می دهد. لودر کاترپیلار 950F یک ماشین همه کاره و قدرتمند است که برای کاربردهای مختلف از ساخت و ساز و معدن گرفته تا مدیریت زباله و استخراج معادن مناسب است. طراحی قوی و ویژگی های پیشرفته آن را به انتخابی مطمئن برای کارهای سخت تبدیل کرده است.دنده چرخ لودر کاترپیلارچرخ دنده حلقه ای یک جزء حیاتی از مجموعه چرخ لودر در تجهیزات ساخت و ساز و معدن است. در اینجا جزئیات کلیدی در مورد چرخ دنده حلقه آورده شده است: 1. **عملکرد**: چرخ دنده حلقه ای یک چرخ دندانه دار بزرگ است که با چرخ دنده پینیون روی گیربکس درگیر می شود تا نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل کند. وظیفه راندن چرخ ها و ایجاد کشش لازم برای حرکت لودر را بر عهده دارد. 2. **ترکیب **: چرخ دنده حلقه ای به دلیل استحکام و دوام معمولاً از چدن یا فولاد ساخته می شود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در برابر گشتاور و تنش زیاد ناشی از سیستم هیدرولیک لودر مقاومت کند. 3. **ضمیمه**: چرخ دنده حلقه ای به کیس دیفرانسیل در محور عقب لودر متصل می شود. با استفاده از یک سری پیچ و مهره بزرگ به دیفرانسیل پیچ می شود. چرخ دنده حلقه نیز از طریق دیفرانسیل به شفت های محور متصل می شود. 4. ** ابعاد **: اندازه چرخ دنده حلقه به کاربرد خاص و نیازهای قدرت لودر بستگی دارد. معمولاً در اینچ یا میلی متر اندازه گیری می شود و توسط سازنده مشخص می شود. اندازه چرخ دنده های معمولی بین 10 تا 14 اینچ است. 5. **تعویض **: با گذشت زمان، چرخ دنده حلقه می تواند فرسوده شود یا به دلیل استفاده بیش از حد یا نگهداری نادرست آسیب ببیند. هنگامی که این اتفاق می افتد، برای اطمینان از عملکرد ایمن و کارآمد لودر باید تعویض شود. تعویض چرخ دنده معمولاً شامل برداشتن دنده قدیمی، بازرسی دیفرانسیل و نصب یک چرخ دنده جدید است. 6. **نگهداری**: تعمیر و نگهداری منظم برای حفظ وضعیت خوب چرخ دنده حلقه ضروری است. این شامل بررسی هرگونه نشانه سایش یا آسیب، حصول اطمینان از گشتاور صحیح پیچها و نظارت بر سطح سیال دیفرانسیل است. تعمیر و نگهداری مناسب به جلوگیری از خرابی زودرس کمک می کند و قابلیت اطمینان لودر را تضمین می کند. به طور خلاصه، چرخ دنده حلقه ای جزء حیاتی مجموعه چرخ لودر است که وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها و امکان حرکت لودر را دارد. این از مواد بادوام ساخته شده است که به کیس دیفرانسیل متصل شده است و بسته به کاربرد در اندازه های مختلف موجود است. نگهداری منظم برای اطمینان از طول عمر آن و عملکرد کلی لودر بسیار مهم است.لودر کاترپیلار 950Fلودر کاترپیلار نوعی ماشین آلات سنگین است که برای کارهای مختلف مانند حفاری، بلند کردن و جابجایی مواد استفاده می شود. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد لودرهای کاترپیلار آورده شده است: 1. **انواع کاترپیلار لودر:** - **لودرهای Skid Steer Loader:** اینها دارای دو مسیر کوتاه و عریض و یک جفت چرخ کوچک در دو طرف هستند. آنها به دلیل مانور پذیری و تطبیق پذیری خود شناخته شده اند. - **تراکتورهای نوع مسیر:** اینها دارای مسیرهای بلندتر و یک محور عقب بزرگ هستند که آنها را برای کارهای سخت تر مانند حفاری و هل دادن مواد مناسب می کند. - **لودرهای چرخدار:** اینها دارای چرخ های بزرگ و یک مسیر کوچک هستند که امکان سرعت و کارایی بیشتر در سطوح سخت را فراهم می کند. 2. ** اجزاء:** - **موتور:** معمولاً یک موتور دیزلی قدرتمند است که بسته به مدل، اغلب از 100 تا 400 اسب بخار قدرت دارد. - ** انتقال: ** سیستم های انتقال سنگین برای رسیدگی به نیازهای گشتاور و بار. - **سیستم هیدرولیک:** برای بلند کردن و حفاری، با سیلندرهای هیدرولیک قدرتمند استفاده می شود. - **سیستم کنترل:** کنترل های اپراتور شامل جوی استیک ها، پدال ها، و گاهی اوقات یک کابین برای بهبود دید و راحتی. - **ضمیمه ها:** می توان از انواع ضمیمه ها مانند سطل، چنگال، شکن و چنگال استفاده کرد. 3. **ضمیمه ها:** - **سطل:** برای حفاری، اسکوپ زدن و بارگیری مواد. - **چنگال:** برای بلند کردن و حمل اجسام بزرگ. - **شکن:** برای تخریب و شکستن بتن. - ** چنگال: ** برای جابجایی و جابجایی مواد بزرگ مانند کنده یا سنگ. - **صدف صدف:** برای حفر و جابجایی مواد سست مانند ماسه و شن. 4. **برنامه های کاربردی:** - ** ساخت و ساز: ** سایت های ساختمانی، راه سازی و تخریب. - **معدن:** استخراج و بارگیری مواد. - **کشاورزی:** عملیات کشاورزی شامل کاشت و برداشت. - **مدیریت پسماند:** جابجایی و دفع مواد زائد. 5. **مزایا:** - ** تطبیق پذیری: ** می تواند برای طیف گسترده ای از وظایف استفاده شود. - **قدرت و کارایی: ** قابلیت جابجایی بارهای سنگین و انجام کارهای سخت. - ** قابلیت مانور: ** می تواند در فضاهای تنگ و زمین های چالش برانگیز حرکت کند. 6. **ویژگی های ایمنی:** - **محافظت اپراتور:** کابین با کابین محصور و ROPS (ساختارهای محافظ غلتشی) برای محافظت در برابر حوادث. - **سیستم کنترل درگیری با زمین (GECS): ** به جلوگیری از حرکت یا واژگونی ناخواسته کمک می کند. - **توقف های اضطراری:** مکانیسم های توقف اضطراری متعدد برای ایمنی. 7. **نگهداری:** - ** سرویس دهی منظم: ** تعویض روغن، تعویض فیلتر و بازرسی برای اطمینان از عملکرد مطلوب. - **بررسی های هیدرولیک:** اطمینان از عملکرد صحیح سیستم هیدرولیک. - **بازرسی مسیر و لاستیک:** بررسی سایش و پارگی و اطمینان از تورم مناسب. | کوماتسوموتور کوماتسوواتر پمپ موتور کوماتسو 4D94Eقطعات یدکی لیفتراکواتر پمپ موتور کوماتسو 4D94E ساخت کشور چین و از کالاهای درجه یک چینی میباشد. این واتر پمپ میتواند نقش مهمی در عملکرد بهتر دستگاه شما داشته باشد. این واتر پمپ محصول برند KBZ از بزرگترین تولید کنندگان قطعات یدکی در آسیا میباشد.موتور کوماتسو 4D94E یک موتور دیزلی است که توسط شرکت ژاپنی کوماتسو متخصص در تجهیزات ساخت و ساز و معدن تولید می شود.این موتور بخشی از سری 4 بعدی موتورهای تولید شده توسط کوماتسو است. موتور 4D94E یک موتور چهار سیلندر آب خنک با حجم 3.26 لیتر است. معمولاً در کاربردهای مختلفی مانند بیل مکانیکی، لودر و سایر ماشین آلات سنگین استفاده می شود. این موتور دارای فناوری سیستم سوخت تزریق مستقیم است که به بهبود راندمان سوخت و عملکرد کلی کمک می کند. این برای رعایت مقررات انتشار طراحی شده است و برای اطمینان از دوام و قابلیت اطمینان در شرایط کاری سخت، تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته است. موتور کوماتسو 4D94E به دلیل قدرت، کارایی و دوام خود شناخته شده است که آن را به یک انتخاب محبوب برای تجهیزات ساخت و ساز و معدن تبدیل کرده است. عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد و قادر به تحمل بارهای سنگین است.پمپ آب برای موتور کوماتسو 4D94E یک جزء مهم استکه مایع خنک کننده را در سراسر موتور به گردش در می آورد تا دمای آن را تنظیم کند. مسئول حفظ دمای عملیاتی بهینه و جلوگیری از گرمای بیش از حد است. پمپ آب معمولاً در جلوی موتور قرار دارد و توسط یک تسمه متصل به میل لنگ موتور به حرکت در می آید. این شامل یک پروانه است که توسط تسمه محرک موتور می چرخد و محفظه ای که حاوی مایع خنک کننده است. همانطور که پروانه می چرخد، نیروی گریز از مرکز ایجاد می کند، که مایع خنک کننده را از بلوک موتور می کشد و آن را به رادیاتور فشار می دهد. سپس مایع خنک کننده گرما را از موتور جذب می کند و برای تکرار چرخه به پمپ آب باز می گردد. پمپ آب در موتور کوماتسو 4D94E به گونه ای طراحی شده است که بادوام و قابل اعتماد باشد، زیرا نیاز به مقاومت در برابر شرایط سخت برنامه های کاربردی ماشین آلات سنگین دارد. تعمیر و نگهداری منظم، مانند بررسی نشتی یا علائم سایش، و تعویض پمپ آب در صورت لزوم، برای اطمینان از خنک شدن مناسب موتور و جلوگیری از آسیب احتمالی ناشی از گرم شدن بیش از حد ضروری است.پمپ آب موتور جزء حیاتی سیستم خنک کننده خودرو است.وظیفه اصلی آن گردش مایع خنک کننده در سراسر موتور است که به تنظیم دمای آن و جلوگیری از گرمای بیش از حد کمک می کند. پمپ آب معمولاً توسط یک تسمه متصل به میل لنگ یا تسمه تایم موتور هدایت می شود. از یک پروانه تشکیل شده است که در یک محفظه فلزی یا پلاستیکی قرار دارد. همانطور که موتور کار می کند، پروانه می چرخد و نیروی گریز از مرکز ایجاد می کند که مایع خنک کننده را از بلوک موتور می کشد و آن را به رادیاتور فشار می دهد. مایع خنککننده گرما را از موتور جذب میکند و آن را در رادیاتور آزاد میکند، جایی که قبل از بازگشت به پمپ آب برای تکرار چرخه، خنک میشود. این گردش مداوم مایع خنک کننده به حفظ دمای موتور در دمای بهینه کمک می کند. پمپ های آب به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و قابل اعتماد باشند، اما به مرور زمان به دلیل عواملی مانند سن، مسافت پیموده شده یا آلودگی مایع خنک کننده، فرسوده می شوند. علائم رایج خرابی پمپ آب عبارتند از نشتی مایع خنک کننده، گرم شدن بیش از حد موتور یا صداهای غیرعادی که از ناحیه پمپ می آید. در صورت خرابی پمپ آب، باید به سرعت تعویض شود تا از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری شود. تعمیر و نگهداری منظم، مانند بررسی نشتی و تعویض مایع خنک کننده طبق توصیه های سازنده، می تواند به افزایش طول عمر پمپ آب و اطمینان از خنک کننده مناسب موتور کمک کند.قطعات یدکی لیفتراک کوماتسوموتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | کوماتسوناخن بلدوزر کوماتسو D155 معمولاً از فولاد با استحکام بالا یا سایر مواد بادوام ساخته شده است تا در برابر سختی های حفاری و کارهای جابجایی زمین مقاومت کند. مجهز به ویژگی های متنوعی است که برای افزایش عملکرد و کارایی آن در شرایط مختلف زمین طراحی شده است. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد دندان بلدوزر کوماتسو 155 آورده شده است: 1. **مواد و طراحی**: ناخنبلدوزر در کوماتسو 155 معمولاً از فولاد با استحکام بالا یا سایر مواد بادوام ساخته شده است تا در برابر سختی های حفاری و کارهای جابجایی زمین مقاومت کند. هدف این طراحی بهینه سازی لبه برش و شکل تیغه برای حذف کارآمد مواد است. 2. **پیکربندی تیغه**: تیغه کوماتسو 155 را می توان با انواع ناخنها بسته به کاربرد خاص پیکربندی کرد. پیکربندیهای رایج شامل ناخنتک لبه، ناخن دو لبه و ناخن نیمه کرف هستند که هر کدام از نظر عملکرد برش و جابجایی مواد دارای مزایای مشخصی هستند. 3. **اتصال و برداشتن**: ناخنهای کوماتسو 155 برای اتصال و برداشتن آسان طراحی شده اند و به اپراتورها اجازه می دهند تا به سرعت بین پیکربندی های مختلف بر اساس نیازهای شغلی جابجا شوند. این ویژگی تطبیق پذیری بولدوزر را در کاربردهای مختلف افزایش می دهد. 4. **ساییدگی و نگهداری**: ناخن های کوماتسو 155 به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و مقاوم در برابر سایش بوده و نیاز به تعویض مکرر را به حداقل می رساند. با این حال، بازرسی و نگهداری منظم برای اطمینان از عملکرد مطلوب و افزایش طول عمر ناخن ضروری است. 5. **سازگاری و پشتیبانی**: کوماتسو پشتیبانی جامعی از بلدوزر 155 شامل قطعات یدکی و کمک فنی ارائه می دهد. اپراتورها میتوانند به شبکه گسترده نمایندگیهای مجاز و مراکز خدمات کوماتسو برای خدمات نگهداری و تعمیرات تکیه کنند و اطمینان حاصل کنند که بلدوزر در بهترین حالت باقی میماند. به طور کلی، ناخن بلدوزر کوماتسو 155 جزء حیاتی عملکرد دستگاه است که برای ارائه کارایی و دوام در طیف وسیعی از کاربردهای زمینی طراحی شده است. بلدوزر کوماتسو D155 یک ماشین قدرتمند است که برای کارهای سنگین زمینی طراحی شده است. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد سیستم دندان آن وجود دارد: 1. **طراحی ناخن **: D155 مجهز به دندانه های بزرگ، تیز و قابل تعویض است که برای نفوذ و جابجایی موثر مقادیر زیادی خاک و سنگ طراحی شده اند. ناخن ها از فولاد با استحکام بالا ساخته شده اند تا در برابر نیروهای شدید وارد شده در حین کار مقاومت کنند. 2. **تعداد ناخن **: بلدوزر به طور معمول دارای دو تیغه یا سطل نصب شده در جلو است که چندین دندان به هر کدام متصل است. این پیکربندی امکان هل دادن و حفاری موثر را فراهم می کند. 3. **قابلیت تنظیم**: ناخن ها را می توان در زوایای مختلف تنظیم کرد تا عملکرد را برای شرایط مختلف زمین بهینه کند. این قابلیت تنظیم به کنترل عمق و جهت تیغه کمک می کند و آن را برای کارهای مختلف همه کاره می کند. 4. **نفوذ مواد**: ناخن ها به گونه ای طراحی شده اند که به مواد سختی مانند کف سخت، زمین یخ زده و سطوح سنگی نفوذ کنند. این باعث می شود D155 برای طیف گسترده ای از کاربردها، از جابجایی زمین تا کارهای چالش برانگیزتر حفاری، مناسب باشد. 5. **دوام و نگهداری**: ناخن ها به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و مقاوم در برابر سایش و پارگی باشند. با این حال، آنها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم، از جمله بازرسی و تعویض، برای اطمینان از عملکرد و ایمنی مطلوب دارند. 6. **سازگاری**: بلدوزر D155 با انواع مختلف ضمیمه ها، از جمله پیکربندی های مختلف ناخن ، میله های چاک دهنده و سایر ابزارهای تخصصی سازگار است و به آن امکان می دهد طیف وسیعی از وظایف را انجام دهد. به طور کلی، سیستم ناخن بلدوزر کوماتسو D155 یک جزء حیاتی است که دستگاه را قادر میسازد به طور موثر و مؤثر در انواع برنامههای حرکتی زمین عمل کند.بلدوزربلدوزر کوماتسو 155 یک تراکتور با اندازه متوسط با موتور قدرتمند و طراحی قوی است که آن را برای کارهای مختلف زمینی مناسب می کند. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد بلدوزر کوماتسو 155 آورده شده است: 1. موتور: کوماتسو 155 مجهز به موتور کوماتسو SAA6D-125E-1 است که 125 اسب بخار قدرت دارد. این موتور قدرت لازم را برای انجام کارهای سنگین به بلدوزر می دهد. 2. گیربکس: بلدوزر دارای یک گیربکس کوماتسو V-6 توربوشارژ دیزلی پس از خنک شدن است که انتقال قدرت روان و کارآمد را تضمین می کند. 3. تیغه: کوماتسو 155 مجهز به تیغه استانداردی است که می توان از آن برای کارهای مختلف مانند کندن، پخش کردن و هل دادن مواد استفاده کرد. تیغه را می توان برای زوایای مختلف و اعماق تنظیم کرد تا مطابق با نیازهای خاص باشد. 4. سیستم مسیر: بلدوزر دارای یک سیستم مسیر است که ثبات و کشش را در زمین های ناهموار فراهم می کند. سیستم مسیر همچنین به توزیع یکنواخت وزن بلدوزر کمک می کند و خطر مشکلات فشار زمین را کاهش می دهد. 5. کنترل: کوماتسو 155 دارای یک سیستم کنترل پیشرفته است که به اپراتورها اجازه می دهد تا به راحتی پارامترهای مختلف مانند ارتفاع تیغه، سرعت موتور و سرعت حرکت را تنظیم کنند. کنترل ها برای سهولت در استفاده طراحی شده اند و کنترل دقیقی بر روی حرکات بلدوزر می دهند. 6. کابین اپراتور: کابین اپراتور در کوماتسو 155 برای راحتی و ایمنی طراحی شده است. این دستگاه مجهز به یک صندلی راحت، دید خوب، و طیف وسیعی از کنترل ها و ابزار است که به اپراتور کمک می کند تا بلدوزر را به طور موثر هدایت کند و کار کند. 7. تعمیر و نگهداری: تعمیر و نگهداری منظم برای عملکرد صحیح بلدوزر کوماتسو 155 ضروری است. این شامل بررسی های معمول موتور، گیربکس، سیستم هیدرولیک و سایر اجزاء برای اطمینان از عملکرد بهینه و طول عمر می باشد. به طور کلی، بلدوزر کوماتسو 155 یک دستگاه قابل اعتماد و همه کاره است که برای انواع کارهای زمینی مناسب است. موتور قدرتمند، طراحی قوی و ویژگی های پیشرفته آن را به گزینه ای محبوب برای پروژه های ساختمانی و معدن تبدیل کرده است. ناخن بلدوزر یکی از اجزای مهم بلدوزر است که برای حفاری و جابجایی زمین و سایر مواد طراحی شده است. در اینجا جزئیات کلیدی آن آمده است: 1. **طراحی و ساختار**: ناخن معمولاً از فولاد سخت شده ساخته شده و به قسمت جلویی تیغه بلدوزر متصل می شود. دارای لبه تیز و نوک تیز است که می تواند به خاک، سنگ و سایر مواد نفوذ کند. 2. **عملکرد**: وظیفه اصلی ناخن بلدوزر شکستن و جابجایی مواد است. برای حفاری در زمین، جابجایی سنگ ها و شکستن سطوح سخت استفاده می شود. در صورت کدر شدن یا آسیب دیدن ناخن می توان آن را تعویض کرد. 3. **انواع**: دندان های بلدوزر انواع مختلفی دارند که شامل طرح های تک لبه، دو لبه و چند لبه می شود. هر نوع برای مواد و کاربردهای مختلف مناسب است. 4. **نگهداری**: نگهداری منظم برای اطمینان از تیز و موثر ماندن ناخن ضروری است. دندان های کدر یا آسیب دیده می توانند کارایی را کاهش دهند و سایش و پارگی بلدوزر را افزایش دهند. 5. **تعویض**: هنگامی که ناخن بلدوزر بیش از حد فرسوده می شود، برای حفظ عملکرد دستگاه نیاز به تعویض دارد. تعویض ناخن یک فرآیند ساده است اما نیاز به آموزش مناسب و اقدامات احتیاطی ایمنی دارد. به طور خلاصه، ناخن بولدوزر بخش مهمی از بولدوزر است که برای حفاری و جابجایی موثر مواد طراحی شده است . تعمیر و نگهداری مناسب و تعویض به موقع برای اطمینان از کارایی آن و عملکرد کلی بولدوزر ضروری است. | پرکینزموتور پرکینزواتر پمپ موتور پرکینز 1104C-44واتر پمپ موتور پرکینز 1104C-44 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد.پرکینز 1104C-44 یک موتور 4 سیلندر دیزلی است که معمولا در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی استفاده می شود. حجم آن حدود 4.4 لیتر است که به حجم کل سیلندرهای موتور اشاره دارد. این موتور به دلیل قابلیت اطمینان، دوام و بهره وری سوخت شناخته شده است و آن را به یک انتخاب محبوب برای کاربردهای مختلف تبدیل کرده است. توان خروجی موتور Perkins 1104C-44 معمولاً بین 80 تا 120 اسب بخار بسته به پیکربندی خاص و نیازهای کاربردی متغیر است. این موتور به گونه ای طراحی شده است که استانداردهای آلایندگی را رعایت کند و اطمینان حاصل کند که سازگار با محیط زیست و مطابق با مقررات است. موتورهای پرکینز، از جمله 1104C-44، به دلیل ساختار قوی و عملکرد بالا مشهور هستند. آنها معمولاً در ژنراتورها، تجهیزات ساختمانی، ماشینآلات کشاورزی و سایر کاربردهای صنعتی استفاده میشوند که منبع انرژی قابل اعتماد ضروری است. به طور کلی، موتور Perkins 1104C-44 یک گزینه همه کاره و قابل اعتماد برای تامین انرژی طیف گسترده ای از ماشین آلات و تجهیزات است. واتر پمپ به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما واتر پمپ مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. برای سادگی و قابلیت اطمینان، پمپ های مکانیکی استفاده می شود که توسط چرخ دنده های مکانیکی از میل لنگ هدایت می شود. کاهش سرعت پمپ مفید است و بنابراین معمول است که پمپ را از بادامک یا شفت توزیع کننده هدایت کنید که با نصف سرعت موتور می چرخد. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | پمپ هیدرولیکپمپ هیدرولیک لودر کاترپیلار 980 جزء حیاتی سیستم هیدرولیک دستگاه است که وظیفه تامین انرژی بخش های مختلف لودر مانند بوم، سطل و مسیرها را بر عهده دارد.سیستم هیدرولیک در لودر با تبدیل انرژی مکانیکی موتور به فشار هیدرولیک کار می کند که سپس به مدارهای هیدرولیکی مختلف در ماشین توزیع می شود. پمپ هیدرولیک معمولاً توسط یک تسمه متصل به موتور هدایت می شود و وظیفه اصلی آن ایجاد فشار هیدرولیک با پمپاژ سیال هیدرولیک از طریق سیستم است. این فشار هیدرولیک برای کنترل حرکت محرک های هیدرولیک استفاده می شود که به نوبه خود حرکت بوم، سطل و مسیرهای لودر را کنترل می کنند. عملکرد پمپ هیدرولیک می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد و کارایی کلی لودر تأثیر بگذارد. اگر پمپ به درستی کار نکند، می تواند منجر به کاهش فشار هیدرولیک شود که می تواند منجر به کاهش عملکرد و کنترل اجزای مختلف لودر شود. بنابراین، تعمیر و نگهداری منظم و بازرسی پمپ هیدرولیک برای اطمینان از عملکرد بهینه و افزایش طول عمر آن ضروری است.لودر چرخ کاترپیلار 980 ماشین آلات سنگین و بزرگی است که در عملیات ساختمانی و معدن استفاده می شود.وظیفه اصلی آن بارگیری و حمل و نقل موادی مانند خاک، شن یا سایر مواد حجیم است. لودر مجهز به یک سطل باز و بزرگ است که به یک بازو متصل است، که می توان آن را برای جمع آوری و تخلیه مواد بالا و پایین کرد. بازو معمولاً توسط اپراتور با استفاده از کابین یا ایستگاه کنترل کنترل می شود و به لودر اجازه می دهد تا از راه دور کار کند. لودر چرخ کاترپیلار 980 از یک موتور بزرگ، معمولاً دیزلی یا برقی، نیرو می گیرد که قدرت و گشتاور لازم را برای تحمل بارهای سنگین و کارهای سخت فراهم می کند. لودر بر روی مجموعه ای از چرخ های بزرگ و محکم نصب شده است که به آن امکان می دهد به راحتی و کارآمد در محل کار حرکت کند. لودر چرخ کاترپیلار 980 در پیکربندی های مختلف برای رفع نیازهای خاص کاربران مختلف موجود است. این پیکربندیها میتوانند شامل اندازههای مختلف سطل، طول بازوهای مختلف و انواع مختلف اتصالات مانند چنگال یا چنگال باشند. این اتصالات به لودر اجازه می دهد تا وظایف مختلفی را انجام دهد، از بارگیری مواد روی کامیون یا قطار گرفته تا جابجایی مواد خاصی مانند ضایعات فلزی یا کنده ها. به طور کلی، لودر چرخ دار کاترپیلار 980 قطعه ای همه کاره و قدرتمند است که به طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. قدرت، قابلیت اطمینان و سازگاری آن، آن را به ابزاری ضروری برای بسیاری از عملیات ساختمانی و معدن تبدیل کرده است.پمپ هیدرولیک وسیله ای مکانیکی است که با انتقال سیال از ناحیه کم فشار به ناحیه پرفشار، انرژی الکتریکی را به انرژی هیدرولیک تبدیل می کند.این یک جزء حیاتی در سیستم های هیدرولیک است که در کاربردهای مختلف مانند ماشین آلات خودرو، صنعتی و ساختمانی استفاده می شود. پمپ از چندین بخش شامل موتور، شیر، پیستون یا پیستون و محفظه فشار تشکیل شده است. موتور شفت پمپ را می چرخاند که به نوبه خود پیستون یا پیستون را به حرکت در می آورد و اختلاف فشار در سیال ایجاد می کند. شیر جریان سیال را تنظیم می کند و فشار مورد نظر را حفظ می کند. پمپ های هیدرولیک انواع مختلفی دارند، از جمله پمپ های دنده ای، پره ای و پیستونی محوری که هر کدام برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و سطوح مختلف کارایی و کارایی را ارائه می دهند.پمپ لودر هیدرولیک یک دستگاه هیدرولیکی است که برای تولید فشار و جریان هیدرولیک برای کار با لودرهای هیدرولیک یا بیل مکانیکی استفاده می شود.با تبدیل انرژی مکانیکی موتور به انرژی هیدرولیک کار می کند که سپس برای تامین انرژی لودر هیدرولیک استفاده می شود. پمپ معمولاً توسط یک تسمه یا چرخ دنده متصل به موتور به حرکت در می آید و از اجزای متعددی از جمله یک سوپاپ مکش، سوپاپ تخلیه و شیر چک تشکیل شده است که جریان سیال هیدرولیک را کنترل می کند. پمپ هیدرولیک لودر جزء ضروری لودرهای هیدرولیک است که نیروی هیدرولیک لازم را برای انجام کارهای مختلف از جمله بلند کردن، حفاری و جابجایی بارهای سنگین فراهم می کند.کاترپیلار یک شرکت چند ملیتی است که در طراحی، ساخت و فروش ماشین آلات سنگین،موتورها و محصولات مالی تخصص دارد. این شرکت در سال 1925 توسط بنجامین هولت تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در دیرفیلد، ایلینوی قرار دارد. کاترپیلار یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین در جهان است و محصولات آن در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، معدن، کشاورزی و جنگلداری استفاده می شود. ماشین آلات زرد نمادین این شرکت مترادف با صنعت سنگین شده است. خط تولید کاترپیلار شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر چرخ و غیره است. | میتسوبیشیبوش شاتون موتور میتسوبیشی S4S یکی از اجزای مهم در سیستم داخلی موتورهای دیزلی، از جمله موتور است. این قطعه نقش کلیدی در کاهش اصطکاک، بهبود عملکرد و افزایش طول عمر موتور ایفا میکند. در این مقاله، به بررسی مشخصات فنی، عملکرد، مشکلات رایج، روشهای نگهداری و تعمیر این قطعه حیاتی خواهیم پرداخت.مشخصات فنی بوش شاتون موتور میتسوبیشی S4S
عملکرد بوش شاتون در موتور S4Sبوش شاتون قطعهای است که بین شاتون و میللنگ قرار میگیرد و با کاهش اصطکاک و جذب ضربات ناشی از حرکت پیستون، موجب بهبود عملکرد موتور میشود. برخی از وظایف کلیدی این قطعه عبارتند از:
مشکلات رایج بوش شاتون و راههای تشخیص آن
نکات نگهداری و افزایش عمر بوش شاتون
مراحل تعویض بوش شاتون موتور S4Sابزارهای مورد نیاز:
مراحل انجام کار:
نتیجهگیریبوش شاتون موتور میتسوبیشی S4S یکی از قطعات کلیدی در کاهش اصطکاک و افزایش کارایی موتور است. با انجام سرویسهای منظم، استفاده از روغن مناسب و تعویض بهموقع این قطعه، میتوان از خرابیهای زودهنگام جلوگیری کرده و طول عمر مفید موتور را افزایش داد. بوش شاتون (کانرود) در موتور میتسوبیشی S4S جزء مهمی است که به اتصال پیستون به مینگ کمک می کند. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد آن وجود دارد: 1. **مواد**: معمولاً از مواد با استحکام بالا مانند برنز یا آلیاژ کامپوزیت برای مقاومت در برابر اصطکاک و سایش ساخته شده است. 2. **عملکرد**: سطح صافی را برای چرخش پین مچ (همچنین به عنوان پین گوجون شناخته می شود) فراهم می کند و اصطکاک و سایش بین قطعات متحرک را کاهش می دهد. 3. ** ابعاد **: ابعاد خاص می تواند بر اساس طراحی موتور متفاوت باشد، اما برای تناسب و عملکرد مناسب باید دقیقاً با مشخصات پین مچ و میله دست مطابقت داشته باشد. 4. **نصب **: در انتهای کوچک میله اتصال فشار داده می شود. تراز و روانکاری مناسب در هنگام نصب برای اطمینان از طول عمر و عملکرد بسیار مهم است. 5. **نگهداری**: بازرسی منظم برای سایش و پارگی ضروری است. علائم سایش بیش از حد شامل صدا، افزایش لرزش یا کاهش عملکرد موتور است. 6. **تعویض**: در صورت فرسودگی، بوش باید تعویض شود تا از آسیب به شاتون یا سایر اجزای موتور جلوگیری شود. این معمولاً شامل برداشتن میله، فشار دادن بوش قدیمی و نصب یک بوش جدید است. 7. **سازگاری**: از سازگاری با مدل خاص موتور S4S اطمینان حاصل کنید، زیرا ممکن است بسته به کاربرد یا سال تولید، تغییراتی وجود داشته باشد. برای مشخصات دقیق و مراحل تعویض، به دفترچه راهنمای موتور مراجعه کنید یا با یک مکانیک حرفه ای مشورت کنید. موتور میتسوبیشی S4S یک موتور چهار سیلندر با موتور دیزلی است که معمولاً در کاربردهای صنعتی مانند ژنراتورها، تجهیزات ساختمانی و لیفتراک ها استفاده می شود. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد موتور S4S آمده است: 1. **پیکربندی**: 4 سیلندر خطی 2. **حجم**: تقریباً 3.3 لیتر (3331 سی سی) 3. **خروجی قدرت**: به طور معمول حدود 60-80 اسب بخار، بسته به پیکربندی و کاربرد خاص. 4. **گشتاور **: بسته به مدل متفاوت است، اما به طور کلی در محدوده 200-300 نیوتن متر است. 5. **Aspiration**: نسخه های تنفس طبیعی یا توربوشارژ موجود است. 6. **سیستم خنک کننده**: آب خنک می شود 7. **سیستم سوخت**: دیزل تزریق مستقیم 8. **تطابق با انتشار گازهای گلخانه ای**: مطابق با استانداردهای آلایندگی مختلف بسته به بازار، از جمله Tier 3 یا Stage IIIA برای مدل های خاص. 9. **کاربردها**: به طور گسترده در ماشین آلات صنعتی از جمله لیفتراک ها، لودرها و سایر تجهیزات ساختمانی استفاده می شود. موتور S4S به دلیل دوام، قابلیت اطمینان و کارایی شناخته شده است که آن را به یک انتخاب محبوب در محیط های صنعتی پر تقاضا تبدیل می کند. شاتون، که اغلب به اختصار "conrod" خوانده می شود، یک جزء مهم در موتور احتراق داخلی است. این پیستون را به میل لنگ متصل می کند و حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی مورد نیاز برای راندن خودرو تبدیل می کند. در اینجا جزئیات کلیدی در مورد میله اتصال آورده شده است: 1. **مواد **: معمولاً از فولاد، آلومینیوم یا تیتانیوم ساخته می شود. فولاد به دلیل استحکام و دوام رایج است، در حالی که آلومینیوم باعث کاهش وزن می شود و تیتانیوم تعادل هر دو را فراهم می کند. 2. **طراحی**: - **I-Beam**: طراحی سنتی که به دلیل استحکام و استحکام شناخته شده است. - **H-Beam**: مقاومت بهتری در برابر خمش و پیچش ارائه می دهد که اغلب در کاربردهای با کارایی بالا استفاده می شود. 3. ** اجزاء **: - ** انتهای کوچک **: به پین پیستون (یا پین مچ دست) متصل می شود. - **Big End**: از طریق بلبرینگ به میل لنگ متصل می شود. - **Shank**: قسمت مرکزی که انتهای کوچک و انتهای بزرگ را به هم متصل می کند. 4. **عملکرد**: نیرو را از پیستون به میل لنگ منتقل می کند و امکان تبدیل حرکت رفت و برگشتی را به حرکت چرخشی فراهم می کند. 5. **عوامل تنش**: تحت تنش های کششی، فشاری و خمشی در حین کار موتور. طراحی مناسب و انتخاب مواد برای مقاومت در برابر این نیروها حیاتی است. 6. **ساخت **: آهنگری برای کاربردهای با مقاومت بالا رایج است، در حالی که ریخته گری ممکن است برای تولید مقرون به صرفه در موتورهای کم تقاضا استفاده شود. 7. **تعمیر و نگهداری**: بازرسی منظم از نظر سایش، ترک یا تغییر شکل، به ویژه در موتورهای با کارایی بالا یا بسیار مورد استفاده ضروری است. درک نقش و ویژگی های شاتون برای عملکرد و قابلیت اطمینان موتور حیاتی است. میتسوبیشی موتورز یک شرکت خودروسازی چندملیتی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو، ژاپن قرار دارد. این شرکت در 22 آوریل 1970 تاسیس شد و بخشی از گروه میتسوبیشی، یکی از بزرگترین گروه های صنعتی در ژاپن است.جزئیات کلیدی:1. **تاریخچه**: - منشا خودروسازی میتسوبیشی به سال 1917 با میتسوبیشی مدل A برمی گردد. - این شرکت در سال 1970 به طور رسمی به شرکت میتسوبیشی موتورز تبدیل شد. 2. **محصولات**: - میتسوبیشی طیف وسیعی از وسایل نقلیه از جمله سدان، SUV، کامیون و خودروهای الکتریکی تولید می کند. - مدل های محبوب عبارتند از میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی پاجرو و میتسوبیشی اکلیپس کراس. 3. **تکنولوژی**: - میتسوبیشی با مدل هایی مانند i-MiEV در فناوری خودروهای الکتریکی پیشگام بوده است. - آنها همچنین بر روی فناوری هیبریدی پلاگین، به ویژه در Outlander PHEV تمرکز می کنند. 4. **حضور جهانی**: - میتسوبیشی در کشورهای متعددی در سرتاسر جهان با کارخانه های تولیدی در ژاپن، تایلند، فیلیپین و سایر مکان ها فعالیت می کند. - آنها در آسیا، آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا حضور چشمگیری در بازار دارند. 5. **مشارکت**: - میتسوبیشی بخشی از اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی است که بر فناوری و منابع مشترک برای افزایش رقابت تمرکز دارد. 6. **مالی**: - میتسوبیشی موتورز به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار توکیو معامله می شود. - این شرکت با چالش های مالی روبرو بوده است اما همچنان به نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه می دهد. 7. **پایداری**: - میتسوبیشی متعهد به کاهش اثرات زیست محیطی خود از طریق توسعه خودروهای سازگار با محیط زیست و شیوه های پایدار در تولید است. 8. **نوآوری**: - این شرکت در تحقیق و توسعه برای پیشرفت فناوری های خودرو، از جمله ویژگی های رانندگی مستقل و اتصال سرمایه گذاری می کند. برای اطلاعات دقیق تر و دقیق تر، می توانید به وب سایت رسمی میتسوبیشی موتورز مراجعه کنید یا به گزارش های سالانه و اطلاعیه های مطبوعاتی آنها مراجعه کنید. | |||||||||||||||||||||||||||
وزن | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | |||||||||||||||||||||||||||
ابعاد | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | |||||||||||||||||||||||||||
اطلاعات تکمیلی |
|