مقایسه
اویل پمپ موتور لیفتراک تویوتا 6FD حذف | بوش موتور لودر کوماتسو WA470 حذف | ||
---|---|---|---|
نام | اویل پمپ موتور لیفتراک تویوتا 6FD حذف | بوش موتور لودر کوماتسو WA470 حذف | |
تصویر | ![]() | ![]() | |
شناسه | 15100-78201-71 | ||
رتبه بندی | |||
قیمت | |||
موجودی | موجود
| موجود
| |
دسترس | موجود | موجود | |
افزودن به سبد | |||
توضیحات | اویل پمپ موتور 1DZ-1 لیفتراک تویوتا 6FD | بوش موتور لودر کوماتسو WA470 بهعنوان یکی از اجزای سیستم پیستون و سیلندر عمل میکند. این قطعه بهمنظور ایجاد تعادل، کاهش اصطکاک و تحمل فشارهای زیاد در داخل موتور طراحی شده است. | |
محتوا | لیفتراکلیفتراک تویوتااویل پمپ لیفتراک تویوتا 6FDاویل پمپ موتور 1DZ-1 لیفتراک تویوتا 6FD برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. اویل پمپ به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما اویل پمپ مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | لودر کوماتسوبوش موتور لودر کوماتسو WA470 بهعنوان یکی از اجزای سیستم پیستون و سیلندر عمل میکند. این قطعه بهمنظور ایجاد تعادل، کاهش اصطکاک و تحمل فشارهای زیاد در داخل موتور طراحی شده است. در ادامه اطلاعات کامل و جزئیات مربوط به بوش موتور لودر کوماتسو WA470 ارائه شده است.مشخصات کلی بوش موتور کوماتسو WA470
ویژگیهای بوش موتور
علائم خرابی بوش موتور
نکات مهم برای تعویض بوش موتور
نکات مهم در خرید بوش موتور
خدمات سایت رایکایدک برای بوش موتور لودر کوماتسو WA470
1. **هدف**:- به عنوان سطح مقاوم در برابر سایش برای پیستون و رینگ های پیستون عمل می کند. - با آب بندی محفظه احتراق، فشرده سازی را حفظ می کند. - اتلاف حرارت از پیستون به مایع خنک کننده را تسهیل می کند.2. **انواع**:- ** آسترهای خشک **: مستقیماً با مایع خنک کننده تماس نداشته باشید. با فشار در بلوک سیلندر نصب می شود. - ** آسترهای مرطوب **: مستقیماً در معرض مایع خنک کننده قرار می گیرند و راندمان خنک کننده بهتری را ارائه می دهند.3. **مواد**:- معمولاً از چدن یا فولاد آلیاژی برای دوام و مقاومت در برابر سایش ساخته شده است. - ممکن است دارای پوشش هایی مانند کروم یا نیکل برای بهبود عملکرد باشد.4. **ویژگی های کلیدی**:- هدایت حرارتی بالا برای انتقال حرارت کارآمد. - مقاومت در برابر خوردگی و سایش. - ماشینکاری دقیق برای تناسب کامل و عملکرد روان.5. **مشکلات رایج**:- سایش و پارگی در اثر اصطکاک. - خوردگی اگر کیفیت مایع خنک کننده ضعیف باشد. - ترک های ناشی از گرمای بیش از حد یا نصب نامناسب.6. **نگهداری**:- بازرسی منظم برای سایش یا آسیب. - از روان کننده ها و خنک کننده های با کیفیت بالا استفاده کنید. - در صورت لزوم لاینرها را در هنگام تعمیرات اساسی موتور تعویض کنید.7. **برنامه ها**:- در موتورهای دیزلی لودر، بیل مکانیکی، کامیون و سایر تجهیزات سنگین یافت می شود. مراقبت مناسب و تعویض به موقع آسترهای موتور، عملکرد بهینه و طول عمر موتور را تضمین می کند. کوماتسو یک تولید کننده مشهور تجهیزات ساختمانی و معدنی از جمله لودر چرخ است. در اینجا برخی از جزئیات کلی در مورد لودرهای کوماتسو آورده شده است: 1. **مدل ها**: کوماتسو طیف وسیعی از مدل های لودر چرخ دار را ارائه می دهد که اندازه و ظرفیت آنها برای کاربردهای مختلف متفاوت است. برخی از مدل های محبوب عبارتند از WA200-8، WA270-8، WA380-8 و WA500-8. 2. **موتور **: لودرهای کوماتسو مجهز به موتورهای قدرتمندی هستند که با استانداردهای آلایندگی مانند Tier 4 Final یا EU Stage V مطابقت دارند و عملکرد کارآمد و کاهش اثرات زیست محیطی را ارائه می دهند. 3. **هیدرولیک**: این لودرها دارای سیستم های هیدرولیک پیشرفته برای عملکرد روان و دقیق، افزایش بهره وری و راحتی اپراتور هستند. 4. **راحتی اپراتور**: کابین ها برای حداکثر راحتی و دید طراحی شده اند و دارای کنترل های ارگونومیک، صندلی های قابل تنظیم و سیستم های کنترل آب و هوا هستند. 5. **تکنولوژی**: بسیاری از لودرهای کوماتسو دارای فناوری یکپارچه ای مانند کوماتسو SmartLoader Logic هستند که گشتاور موتور را برای بهره وری سوخت بهینه می کند و تجهیزات تلماتیکی KOMTRAX برای نظارت و مدیریت از راه دور. 6. **دوام**: لودرهای کوماتسو که با قاب ها و اجزای مستحکم ساخته شده اند برای طول عمر و قابلیت اطمینان در محیط های سخت طراحی شده اند. 7. **تعمیر و نگهداری**: آنها دسترسی آسان به نقاط خدمات و ابزارهای تشخیصی را برای ساده سازی تعمیر و نگهداری و کاهش زمان خرابی ارائه می دهند. برای جزئیات خاص در مورد یک مدل خاص، بهتر است با وب سایت رسمی کوماتسو مشورت کنید یا با یک فروشنده محلی تماس بگیرید. | |
وزن | نامعلوم | نامعلوم | |
ابعاد | نامعلوم | نامعلوم | |
اطلاعات تکمیلی |