مقایسه
توربوشارژ موتور کوماتسو 4D102 حذف | بوش موتور لودر کوماتسو W90 حذف | پیستون موتور کامینز QSB3.3 حذف | شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C حذف | توربوشارژ موتور کوماتسو S6D125 حذف | توربو شارژ بیل مکانیکی کوماتسو PC1250-7 حذف | |
---|---|---|---|---|---|---|
نام | توربوشارژ موتور کوماتسو 4D102 حذف | بوش موتور لودر کوماتسو W90 حذف | پیستون موتور کامینز QSB3.3 حذف | شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C حذف | توربوشارژ موتور کوماتسو S6D125 حذف | توربو شارژ بیل مکانیکی کوماتسو PC1250-7 حذف |
تصویر | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
شناسه | 6152-81-8500 | 6240-81-8300 | ||||
رتبه بندی | ||||||
قیمت | ||||||
موجودی | موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| موجود
| موجود
|
دسترس | موجود | موجود | موجود | موجود | موجود | موجود |
افزودن به سبد | ||||||
توضیحات | توربوشارژ موتور کوماتسو 4D102 وسیله ای است که برای افزایش توان خروجی موتور احتراق داخلی با فشار دادن هوای اضافی به داخل محفظه احتراق استفاده می شود. | بوش موتور لودر کوماتسو W90 | پیستون موتور کامینز QSB3.3 | شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C یکی از قطعات کلیدی در سیستم هیدرولیک این دستگاه است که به منظور کنترل فشار مایعات در مدار هیدرولیک به کار میرود. این قطعه با تنظیم فشار، مانع از وارد شدن فشار اضافی به سیستم و آسیب به قطعات دیگر میشود و عملکرد بیل مکانیکی را بهینه میکند. | توربوشارژ موتور کوماتسو S6D125 یک جزء حیاتی است که برای افزایش عملکرد و کارایی موتورهای دیزلی کوماتسو طراحی شده است | توربو شارژ بیل مکانیکی کوماتسو PC1250-7 جزئی از موتور است که هوا را فشرده می کند و سپس با سوخت مخلوط شده و برای تولید نیرو مشتعل می شود. |
محتوا | توربوشارژ کوماتسوتوربوشارژ موتور کوماتسو 4D102 وسیله ای است که برای افزایش توان خروجی موتور احتراق داخلی با فشار دادن هوای اضافی به داخل محفظه احتراق استفاده می شود. موتور کوماتسو 4D102 یک موتور دیزل چهار سیلندر توربوشارژ است که معمولاً در تجهیزات ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد توربوشارژر آن وجود دارد: 1. **عملکرد توربوشارژ**: توربوشارژ با وارد کردن هوای اضافی به داخل محفظه احتراق، راندمان و توان خروجی موتور را افزایش می دهد و باعث می شود سوخت بیشتری بسوزد. 2. ** اجزاء **: **چرخ کمپرسور**: هوای محیط را به داخل می کشد و فشرده می کند. **چرخ توربین**: توسط گازهای خروجی هدایت می شود و چرخ کمپرسور را نیرو می دهد. - **مسکن مرکزی**: حاوی بلبرینگ و کانال های روانکاری. 3. **مزایای عملکرد **: - افزایش توان خروجی بدون افزایش حجم موتور. - بهبود راندمان سوخت به دلیل احتراق بهتر. - کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از طریق سوختن کاملتر سوخت. 4. **نکات تعمیر و نگهداری**: - فیلترهای هوا را به طور مرتب بررسی و تعویض کنید تا از آسیب دیدن توربو جلوگیری شود. - از سطح و کیفیت مناسب روغن برای روانکاری یاتاقان های توربو اطمینان حاصل کنید. - اجازه دهید موتور قبل از خاموش شدن در حالت دور آرام بماند تا توربوشارژر خنک شود. 5. **مسائل رایج**: - تاخیر توربو یا تاخیر در پاسخ. - نشت روغن منجر به دود یا کاهش عملکرد می شود. - یاتاقان های فرسوده باعث ایجاد صداهای غیر معمول می شود. 6. **کاربردها**: در ماشین آلات مختلف کوماتسو مانند بیل مکانیکی، لودر و بولدوزر استفاده می شود، جایی که به قدرت و کارایی افزایش یافته نیاز است. برای مشخصات فنی خاص یا شماره قطعه، مراجعه به دفترچه راهنمای موتور یا تماس با نمایندگی کوماتسو ضروری است.توربوشارژ موتور کوماتسوموتور کوماتسو S4D102E یک موتور دیزلی است که معمولا در تجهیزات ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. در اینجا مشخصات و جزئیات کلیدی آن آمده است: 1. **نوع موتور**: - 4 سیلندر خطی - موتور دیزل توربوشارژ 2. **جابجایی**: - تقریباً 3.9 لیتر (3920 سی سی) 3. **خروجی برق**: - به طور معمول حدود 80-100 اسب بخار، بسته به پیکربندی و کاربرد خاص. 4. **سیستم خنک کننده**: - آب خنک 5. **سیستم سوخت**: - تزریق مستقیم برای احتراق موثر سوخت 6. **آرزو**: - دارای توربو شارژ برای افزایش توان خروجی و راندمان 7. **برنامه ها**: - معمولا در ماشین آلات کوماتسو مانند بیل مکانیکی، لودر و سایر تجهیزات سنگین استفاده می شود. 8. **انطباق با انتشارات**: - طراحی شده برای مطابقت با استانداردهای مختلف آلایندگی، اگرچه مشخصات می تواند بر اساس سال تولید و منطقه متفاوت باشد. 9. **نگهداری**: - تعمیر و نگهداری منظم شامل تعویض روغن، تعویض فیلتر و بازرسی تسمه ها و شیلنگ ها برای اطمینان از عملکرد مطلوب است. 10. **دوام**: - شناخته شده برای قابلیت اطمینان و دوام در محیط های کاری سخت. این موتور به دلیل تعادل قدرت و کارایی آن ارزشمند است و آن را برای طیف گسترده ای از کاربردهای سنگین مناسب می کند. توربوشارژ وسیله ای است که برای افزایش توان خروجی موتور احتراق داخلی با فشار دادن هوای اضافی به داخل محفظه احتراق استفاده می شود. در اینجا اجزای اصلی و عملکردها آمده است: 1. ** اجزاء:** - **کمپرسور:** هوای محیط را می کشد، فشرده می کند و به موتور می فرستد. - **توربین:** توسط گازهای خروجی از موتور هدایت می شود که کمپرسور را می چرخاند. - **محفظه مرکزی:** شامل یاتاقان ها و کانال های روانکاری برای محور دوار اتصال توربین و کمپرسور. 2. **کارکرد:** - **فشرده سازی هوا:** کمپرسور چگالی هوای ورودی را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا اکسیژن بیشتری وارد محفظه احتراق شود. - **استفاده از انرژی اگزوز:** توربین انرژی گازهای خروجی را که در غیر این صورت هدر می رود، جذب می کند و از آن برای به حرکت درآوردن کمپرسور استفاده می کند. - ** فشار تقویت کننده: ** افزایش فشار هوا (بوست) به موتور اجازه می دهد سوخت بیشتری بسوزاند و قدرت بیشتری تولید کند. 3. **مزایا:** - **افزایش توان خروجی:** هوا و سوخت بیشتر منجر به قدرت بالاتر بدون افزایش حجم موتور می شود. - ** راندمان بهبود یافته: ** استفاده بهتر از انرژی اگزوز می تواند بهره وری سوخت را بهبود بخشد. - **کاهش انتشار گازهای گلخانه ای:** احتراق کامل تر می تواند منجر به انتشار کمتر شود. 4. **انواع:** - **تک توربو:** راه اندازی اولیه با یک توربوشارژر. - **Twin-Turbo:** دو توربوشارژر، به صورت متوالی یا موازی، برای عملکرد بهتر در محدوده های مختلف RPM. - **توربو هندسه متغیر (VGT):** جریان گازهای خروجی را برای بهینه سازی عملکرد در سرعت های مختلف تنظیم می کند. - ** توربو الکتریکی: ** از یک موتور الکتریکی برای کمک یا جایگزینی توربین استفاده می کند و تاخیر را کاهش می دهد. 5. **ملاحظات:** - **تأخیر توربو:** تاخیر بین ورودی دریچه گاز و پاسخ توربو به دلیل زمان صرف شده برای بالا رفتن. - **مدیریت گرما:** توربوها گرمای قابل توجهی تولید می کنند که به سیستم های خنک کننده موثر نیاز دارند. - ** تعمیر و نگهداری: ** تعمیر و نگهداری منظم برای جلوگیری از مشکلاتی مانند نشت روغن و سایش یاتاقان بسیار مهم است. به طور کلی، توربوشارژها عملکرد و کارایی موتور را افزایش می دهند، اما نیاز به یکپارچه سازی و مدیریت دقیق در سیستم خودرو دارند. کوماتسو یک تولید کننده مشهور تجهیزات ساختمانی و معدنی است و طیف وسیعی از موتورها را تولید می کند که اغلب شامل توربوشارژها برای افزایش عملکرد می شود. در اینجا برخی از جزئیات کلی در مورد توربوشارژهای موتور کوماتسو آورده شده است: 1. **هدف **: توربوشارژها برای افزایش راندمان و توان خروجی موتور با فشار دادن هوای اضافی به داخل محفظه احتراق استفاده می شوند. این اجازه می دهد تا سوخت بیشتری سوزانده شود و در نتیجه قدرت افزایش یابد. 2. ** اجزاء **: - **کمپرسور**: هوای محیط را قبل از ارسال به موتور می کشد و فشرده می کند. - **توربین**: توسط گازهای خروجی از موتور که کمپرسور را می چرخاند هدایت می شود. - **اینترکولر**: اغلب برای خنک کردن هوای فشرده قبل از ورود به موتور استفاده می شود که باعث افزایش راندمان می شود. 3. **مزایا**: - بهبود قدرت و عملکرد موتور. - راندمان سوخت بهتر در مقایسه با موتورهای تنفس طبیعی. - کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل احتراق کامل تر. 4. **کاربردها**: موتورهای توربوشارژ کوماتسو در ماشین آلات سنگین مختلف از جمله بیل مکانیکی، بلدوزر، لودر چرخ و کمپرسی استفاده می شود. 5. **تعمیر و نگهداری**: تعمیر و نگهداری منظم برای توربوشارژها، از جمله بررسی نشت روغن، اطمینان از تمیز بودن فیلترهای هوا و نظارت بر فشار افزایش، ضروری است. 6. **مدل ها**: کوماتسو مدل های مختلفی از موتورهای توربوشارژ را ارائه می دهد که هر کدام برای کاربردها و نیازهای قدرت خاصی طراحی شده اند. برای مشخصات دقیق و سازگاری، بهتر است به اسناد رسمی کوماتسو مراجعه کنید یا با نمایندگی کوماتسو تماس بگیرید. کوماتسو یک تولید کننده مشهور تجهیزات سنگین و ماشین آلات صنعتی از جمله موتورهای دیزلی و گازی است. ر زیر جزئیات کلیدی در مورد موتورهای کوماتسو آمده است:1. **انواع موتور**- **موتورهای دیزل**: مورد استفاده در کاربردهای ساختمانی، معدنی و صنعتی. - **موتورهای گازی**: عمدتاً برای تولید برق و مصارف صنعتی.2. **برنامه ها**- تجهیزات ساختمانی (بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر) - تجهیزات معدن - تولید برق - ماشین آلات صنعتی3. **ویژگی های کلیدی**- **دوام بالا**: برای محیط های سخت طراحی شده است. - **بازده سوخت**: سیستم های تزریق سوخت پیشرفته برای کاهش مصرف. - ** انتشار کم **: مطابقت با استانداردهای جهانی انتشار مانند EPA Tier 4 و EU Stage V. - **تکنولوژی پیشرفته**: مجهز به سیستم های کنترل الکترونیکی کوماتسو برای عملکرد بهینه.4. **مدل های محبوب موتور**- **Komatsu SAA6D140E-5**: 15.24 لیتر، 525 اسب بخار، سازگار با Tier 4 Final. - **Komatsu SAA12V140E-3**: 27.4L، 860 اسب بخار، مورد استفاده در کامیون های بزرگ معدن. - **Komatsu 6D114E**: 8.3 لیتر، 260 اسب بخار، رایج در بیل مکانیکی با اندازه متوسط.5. **نگهداری و پشتیبانی**- برنامه های تعمیر و نگهداری منظم توصیه شده توسط کوماتسو. - قطعات اصلی کوماتسو در سطح جهانی موجود است. - نظارت از راه دور از طریق سیستم KOMTRAX کوماتسو.6. **استانداردهای انتشار**- مطابق با مقررات Tier 3، Tier 4 Final و Stage V اتحادیه اروپا. - دارای فیلترهای ذرات دیزل (DPF) و سیستم های کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR). برای اطلاع از مدل های خاص موتور یا مشخصات فنی به وب سایت رسمی کوماتسو مراجعه کنید یا با نمایندگی های مجاز آنها تماس بگیرید. توربوشارژهای کوماتسو برای افزایش کارایی و کارایی موتورهای کوماتسو مورد استفاده در ماشین آلات سنگین مختلف مانند بیل مکانیکی، بلدوزر و لودر طراحی شده اند. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد توربوشارژرهای کوماتسو آورده شده است: 1. **عملکرد**: توربوشارژها با وارد کردن هوای بیشتر به داخل محفظه احتراق، قدرت موتور را افزایش می دهند و باعث می شوند سوخت بیشتری به طور موثر سوزانده شود. 2. ** اجزاء **: - **کمپرسور**: هوا را قبل از ورود به موتور به داخل می کشد و فشرده می کند. - **توربین**: توسط گازهای خروجی اگزوز هدایت می شود و کمپرسور را تغذیه می کند. - **مسکن مرکزی**: حاوی بلبرینگ و کانال های روانکاری. 3. **مزایا**: - قدرت و گشتاور موتور بهبود یافته است. - افزایش راندمان سوخت - کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل احتراق بهتر. 4. **انواع**: - توربوشارژهای تک مرحله ای برای کاربردهای استاندارد. - توربوشارژهای دو مرحله ای یا هندسی متغیر برای عملکرد و کارایی پیشرفته. 5. **نگهداری**: - بازرسی منظم از نظر ساییدگی و پارگی. - از روانکاری و خنک کاری مناسب اطمینان حاصل کنید. - وجود هرگونه نشتی یا صداهای غیرعادی را بررسی کنید. 6. **کاربردها**: در انواع تجهیزات کوماتسو از جمله ماشین آلات ساختمانی، معدنی و جنگلداری استفاده می شود. 7. **قطعات OEM**: توصیه می شود از قطعات اصلی کوماتسو برای تعویض استفاده کنید تا از سازگاری و قابلیت اطمینان اطمینان حاصل شود. برای مدل های خاص و مشخصات فنی، بهتر است به اسناد رسمی کوماتسو مراجعه کنید یا با نمایندگی کوماتسو تماس بگیرید. کوماتسو یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که در زمینه ساخت و ساز، معدن، جنگلداری و تجهیزات نظامی و همچنین تجهیزات صنعتی مانند ماشین های پرس، لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک تولید می کند. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد این شرکت آورده شده است: 1. **تاسیس**: کوماتسو در سال 1921 تأسیس شد. 2. **دفتر مرکزی **: دفتر مرکزی شرکت در توکیو، ژاپن است. 3. **محصولات**: طیف محصولات کوماتسو شامل بیل مکانیکی، بلدوزر، لودر چرخ دار، کمپرسی، گریدر و سایر ماشین آلات سنگین می باشد. آنها همچنین برای صنایع خاصی مانند معدن و جنگلداری تجهیزات تولید می کنند. 4. **حضور جهانی**: کوماتسو در سراسر جهان با کارخانه های تولیدی، دفاتر فروش و مراکز خدماتی در سراسر قاره های مختلف از جمله آسیا، آمریکا، اروپا و آفریقا فعالیت می کند. 5. **نوآوری**: این شرکت به دلیل تمرکز بر نوآوری و فناوری، با ترکیب ویژگی های پیشرفته مانند اتوماسیون و اینترنت اشیا در ماشین آلات خود برای بهبود کارایی و ایمنی شناخته شده است. 6. **پایداری**: کوماتسو بر شیوه های پایدار تاکید دارد و ابتکاراتی با هدف کاهش اثرات زیست محیطی از طریق محصولات و عملیات با انرژی کارآمد دارد. 7. **مالی**: به عنوان یک شرکت سهامی عام، کوماتسو در بورس اوراق بهادار توکیو پذیرفته شده است و بخشی از شاخص Nikkei 225 است. 8. **شرکت های تابعه**: کوماتسو دارای چندین شرکت تابعه و سرمایه گذاری مشترک در سرتاسر جهان است که دامنه و قابلیت های خود را در بازارهای مختلف گسترش می دهد. 9. **رقبا**: از رقبای اصلی می توان به Caterpillar Inc.، Hitachi Construction Machinery و Volvo Construction Equipment اشاره کرد. 10. **فلسفه شرکت**: فلسفه شرکتی کوماتسو بر کیفیت، قابلیت اطمینان و رضایت مشتری متمرکز است و هدف آن کمک به جامعه از طریق فعالیت های تجاری خود است. برای اطلاعات دقیق تر و به روزتر می توانید به وب سایت رسمی کوماتسو مراجعه کنید و یا به گزارش های سالانه و اطلاعیه های مطبوعاتی آنها مراجعه کنید.موتور کوماتسو 4D102توربوشارژ وسیله ای است که برای افزایش توان خروجی موتور احتراق داخلی با فشار دادن هوای اضافی به داخل محفظه احتراق استفاده می شود. اینجا اجزای اصلی و جزئیات آمده است: 1. ** اجزاء **: - **کمپرسور**: هوای محیط را می کشد، فشرده می کند و به منیفولد ورودی موتور می فرستد. - **توربین**: توسط گازهای خروجی از موتور که کمپرسور را می چرخاند هدایت می شود. - **محله مرکزی**: شامل شفت اتصال توربین و کمپرسور به همراه یاتاقان ها و گذرگاه های روغن برای روانکاری است. 2. **عملیات**: - گازهای خروجی از موتور، توربین را می چرخاند. - توربین کمپرسور را به حرکت در می آورد که باعث افزایش فشار هوای ورودی به موتور می شود. - هوای بیشتر باعث می شود که سوخت بیشتری سوزانده شود و توان خروجی افزایش یابد. 3. **مزایا**: - افزایش راندمان و قدرت موتور بدون افزایش قابل توجه حجم موتور. - بهبود مصرف سوخت تحت شرایط خاص. - عملکرد بهتر در ارتفاعات بالا که چگالی هوا کمتر است. 4. **چالش ها**: - تأخیر توربو: تاخیر بین ورودی دریچه گاز و پاسخ توربو به دلیل زمان مورد نیاز برای چرخش توربین. - مدیریت گرما: توربوها گرمای قابل توجهی تولید می کنند که به سیستم های خنک کننده موثر نیاز دارند. - پیچیدگی: پیچیدگی مکانیکی و مسائل بالقوه نگهداری را اضافه می کند. 5. **انواع**: - **تک توربو**: راه اندازی اولیه با یک توربوشارژر. - **Twin-Turbo**: دو توربو، متوالی (سایزهای مختلف) یا موازی (یک اندازه). - **توربوشارژهای هندسه متغیر (VGT)**: جریان گازهای خروجی را برای بهینه سازی عملکرد در سرعت های مختلف موتور تنظیم می کند. 6. **برنامه ها**: - به طور گسترده در موتورهای خودرو، هوانوردی و دریایی استفاده می شود. - محبوب در خودروهای عملکردی و مسابقه ای برای افزایش قدرت. درک این جنبهها میتواند به درک چگونگی افزایش عملکرد و کارایی موتور توسط توربوشارژرها کمک کند. Turbo HX30W Turbocharger 6733-81-8120 6732-81-8200 Fits for Komatsu Engine S4D102E SA4D102E Condition: new, aftermarket Replace Part Number: 6733-81-8120, 6733818120, 6732-81-8200, 6732818200 Turbo Model: HX30W Fit for Engine: Fits Komatsu S4D102E-1AA, S4D102E-1G, SA4D102E-1AA, SA4D102E-1AC Fits Komatsu Crawler Tractor: D39E-1/P-1, TD-9H Fits Komatsu Wheel Loader: WA120-3L Fits Komatsu Excavator: PW128UU-1, PC150-6K, PC160-6K, PC180LC-6K | کوماتسولودر کوماتسوبوش موتور لودر W90 کوماتسوبوش موتور لودر W90 کوماتسو برند توسآلم برترین تولیدکننده بوش کشور میباشد. بوش به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لودر باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کند. از این رو ما به شما بوش مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | کامینزموتور کامینزپیستون موتور کامینز QSB3.3پیستون موتور کامینز QSB3.3 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. پیستون به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم ماشین باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینهها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما پیستون مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند. | بیل مکانیکی کاترپیلارشیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C یکی از قطعات کلیدی در سیستم هیدرولیک این دستگاه است که به منظور کنترل فشار مایعات در مدار هیدرولیک به کار میرود. این قطعه با تنظیم فشار، مانع از وارد شدن فشار اضافی به سیستم و آسیب به قطعات دیگر میشود و عملکرد بیل مکانیکی را بهینه میکند.عملکرد شیر فشارشکن در بیل مکانیکی کاترپیلار 320Cشیر فشارشکن (Relief Valve) وظیفه دارد فشار موجود در سیستم هیدرولیک را در محدودهای استاندارد نگه دارد. این کار باعث جلوگیری از خرابی اجزای حساس هیدرولیکی مانند پمپ، سیلندرها و لولهها میشود. بهعلاوه، فشارشکن نقش مؤثری در افزایش ایمنی و طول عمر سیستم هیدرولیک دارد.مشخصات فنی شیر فشارشکن کاترپیلار 320C
مزایای استفاده از شیر فشارشکن اصل کاترپیلار 320C
نکات مهم هنگام خرید شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C
قطعات هیدرولیک بیل مکانیکی
شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C یکی از اجزای حیاتی سیستم هیدرولیک آن است.
این جریان سیال هیدرولیک را کنترل می کند، از افزایش فشار بیش از حد جلوگیری می کند و ایمنی و کارایی دستگاه را تضمین می کند.
در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد شیر کمکی آورده شده است:
1. **موقعیت**: شیر تسکین معمولاً روی پمپ هیدرولیک یا نزدیک منیفولد هیدرولیک قرار دارد.
2. **عملکرد**: شیر تسکین فشار هیدرولیک را با منحرف کردن سیال اضافی از سیستم در زمانی که فشار از سطح از پیش تعیین شده فراتر رفت، تنظیم می کند.
این امر از آسیب احتمالی اجزای هیدرولیک جلوگیری می کند و عملکرد روان را تضمین می کند.
3. **قطعات**: شیر تسکین از چند قسمت شامل بدنه سوپاپ، پیستون، فنر و پیچ تنظیم قابل تنظیم تشکیل شده است.
دریچه زمانی باز می شود که فشار در سیستم از مقدار تعیین شده بیشتر شود و به سیال اضافی اجازه می دهد از طریق مسیر تخلیه جریان یابد.
4. **تنظیم **: تنظیم فشار شیر تسکین دهنده را می توان متناسب با شرایط کاری مختلف تنظیم کرد.
این برای بهینه سازی عملکرد دستگاه و اطمینان از ایمنی در برنامه های مختلف مهم است.
5. **نگهداری**: بازرسی و نگهداری منظم شیر تسکین دهنده ضروری است. با گذشت زمان، دریچه ممکن است فرسوده یا مسدود شود و کارایی آن کاهش یابد.
تعویض شیر تخلیه فرسوده یا معیوب می تواند به حفظ سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی و تضمین طول عمر آن کمک کند.
به طور خلاصه، شیر تخلیه بیل مکانیکی کاترپیلار 320C نقش حیاتی در حفظ پایداری و ایمنی سیستم هیدرولیک ایفا می کند.
درک صحیح و نگهداری از این جزء برای عملکرد بهینه و طول عمر دستگاه بسیار مهم است.
خرید شیر فشارشکن اصل
بیل مکانیکی کاترپیلار 320C یک بیل مکانیکی هیدرولیک با اندازه متوسط است که برای کاربردهای عمومی ساختمانی و معدنی طراحی شده است.
در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد دستگاه آورده شده است:
1. موتور: 320C مجهز به موتور دیزل Cat C-6.2 ACITA است که 224 اسب بخار قدرت و 4271 پوند فوت گشتاور تولید می کند.
این موتور قدرت و کارایی عالی را در اختیار بیل مکانیکی قرار می دهد.
2. عملکرد: 320C می تواند به حداکثر سرعت 3.5 مایل در ساعت دست یابد و حداکثر عمق حفاری 21.7 فوت دارد.
همچنین دارای حداکثر دسترسی 28.5 فوت و ظرفیت سطل 1.3 یارد مکعب است.
3. کنترل ها: بیل مکانیکی دارای کنترل های الکترونیکی پیشرفته، از جمله جوی استیک چند منظوره و سیستم Cat Command اختصاصی Cat است.
این سیستم به اپراتورها اجازه می دهد تا تجربه خود را سفارشی کرده و عملکرد را بهینه کنند.
4. ایمنی: 320C به طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی، از جمله دوربین دید عقب، سیستم فرمان محور عقب و قفل ایمنی سطح زمین مجهز است.
این ویژگی ها به جلوگیری از حوادث و تضمین عملکرد ایمن کمک می کند.
5. تعمیر و نگهداری: 320C برای نگهداری آسان طراحی شده است،
با دسترسی سطح زمین به اجزای اصلی و یک سیستم Cat Connect که سلامت دستگاه را نظارت می کند و داده های بلادرنگ را در اختیار اپراتورها قرار می دهد.
به طور کلی، بیل مکانیکی کاترپیلار 320C یک دستگاه قدرتمند و همه کاره است که برای طیف گسترده ای از کاربردهای ساختمانی و معدنی مناسب است.
ویژگی های پیشرفته و طراحی آن، آن را به انتخابی عالی برای هرکسی که به یک بیل مکانیکی مطمئن و کارآمد نیاز دارد تبدیل می کند.
شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار یک جزء حیاتی در سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی کاترپیلار است.
برای تنظیم و کنترل جریان سیال هیدرولیک طراحی شده است و از ایمنی و کارایی عملیات بیل مکانیکی اطمینان می دهد.
شیر فشارشکن معمولاً در سیستم هیدرولیک قرار دارد، جایی که به عنوان یک وسیله ایمنی برای جلوگیری از افزایش فشار بیش از حد عمل می کند.
هنگامی که فشار در سیستم از یک سطح از پیش تعیین شده فراتر می رود، شیر تخلیه باز می شود تا مایع اضافی به مخزن جریان یابد و در نتیجه فشار کاهش می یابد.
شیر فشارشکن به گونه ای طراحی شده است که بادوام بوده و در محیط های پرفشار مقاوم باشد.
معمولاً از مواد مستحکم مانند چدن یا آلومینیوم ساخته می شود و به گونه ای طراحی شده است که در برابر فشار بالا و نرخ جریان بالا که در بیل مکانیکی کاترپیلار با آن مواجه می شود، مقاومت کند.
شیر فشارشکن ممکن است به تنظیمات قابل تنظیم نیز مجهز باشد که به اپراتورها اجازه می دهد فشار باز شدن شیر را سفارشی کنند
. این می تواند در کاربردهای مختلف مفید باشد، جایی که ممکن است سطوح فشار متفاوتی مورد نیاز باشد.
به طور کلی، شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار یک جزء ضروری در سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی کاترپیلار است که ایمنی و کارایی عملیات دستگاه را تضمین می کند.
تعمیر هیدرولیک بیل مکانیکی
شیر فشارشکن بیل مکانیکی کاترپیلار 320C یک جزء حیاتی در سیستم هیدرولیک یک بیل مکانیکی است.
این برای محافظت از سیستم در برابر فشار بیش از حد با منحرف کردن مایع هیدرولیک اضافی از سیستم طراحی شده است.
در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد شیر تخلیه بیل مکانیکی آورده شده است:
1. عملکرد: وظیفه اصلی شیر تخلیه بیل مکانیکی تنظیم و محدود کردن فشار در سیستم هیدرولیک است.
هنگامی که فشار از مقدار از پیش تعیین شده بیشتر شود، دریچه باز می شود تا مایع اضافی آزاد شود و از آسیب احتمالی به سیستم جلوگیری می کند و عملکرد ایمن را تضمین می کند.
2. محل: شیر تسکین معمولاً روی پمپ هیدرولیک یا نزدیک موتور هیدرولیک قرار دارد.
معمولاً برای دسترسی و دید آسان به قاب پیچ می شود یا روی یک براکت نصب می شود.
3. اجزاء: یک شیر تسکین دهنده معمولی بیل مکانیکی از اجزای متعددی شامل بدنه سوپاپ، پیستون، فنر و پیچ تنظیم قابل تنظیم تشکیل شده است.
بدنه سوپاپ شامل مسیر جریان برای سیال هیدرولیک است، در حالی که مکانیسم پیستون و فنر باز شدن سوپاپ را بر اساس فشار سیستم کنترل می کند.
4. تنظیم: فشار از پیش تعیین شده شیر تسکین را می توان با شل کردن مهره قفل روی پیچ تنظیم و چرخاندن پیچ برای تغییر فشار باز شدن شیر تنظیم کرد.
این به اپراتور اجازه می دهد تا تنظیمات شیر را بر اساس نیازهای خاص بیل مکانیکی و وظایفی که انجام می دهد سفارشی کند.
5. تعمیر و نگهداری: نگهداری منظم شیر تسکین برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ضروری است.
این شامل بررسی هرگونه نشانه سایش یا آسیب، مانند نشتی، خوردگی یا انسداد است.
برای جلوگیری از خرابی سیستم یا کاهش عملکرد، هر مشکلی که پیدا شد باید به سرعت برطرف شود.
به طور خلاصه، شیر تخلیه بیل مکانیکی نقش حیاتی در حفظ ایمنی و کارایی سیستم هیدرولیک در یک بیل مکانیکی دارد.
توانایی آن در تنظیم فشار و منحرف کردن مایع اضافی به جلوگیری از آسیب سیستم کمک می کند و عملکرد روان را تضمین می کند.
شیر فشارشکن هیدرولیک |
موتور کوماتسوتوربوشارژ موتور کوماتسو S6D125 یک جزء حیاتی است که برای افزایش عملکرد و کارایی موتورهای دیزلی کوماتسو طراحی شده است
موتور کوماتسو S6D125 یک موتور دیزلی 6 سیلندر توربوشارژ است که معمولاً در ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی، بلدوزر و لودر استفاده می شود.
در زیر مشخصات کامل توربوشارژ آن آمده است:
مشخصات توربوشارژ:1. **مدل توربوشارژ**: بسته به کاربرد متفاوت است. مدل های رایج عبارتند از Holset HX40 یا مشابه. 2. **نوع**: توربوشارژ تک مرحله ای اگزوز. 3. ** فشار تقویت **: معمولاً بین 0.8 تا 1.5 بار متغیر است (بر اساس پیکربندی متفاوت است). 4. **خنک کننده **: روغن خنک یا آب خنک (بسته به مدل خاص). 5. **مواد**: فولاد با عیار بالا برای محفظه توربین و آلومینیوم برای محفظه کمپرسور. 6. **عملکرد**: فشار هوای ورودی را برای بهبود راندمان احتراق و توان خروجی افزایش می دهد.سازگاری موتور:- **حجم موتور **: 11.04 لیتر - **توان خروجی**: 260–360 اسب بخار (بر اساس برنامه متفاوت است) - **محدوده دور در دقیقه**: 1800–2100 دور در دقیقهنکات نگهداری:1. به طور منظم نشت روغن در اطراف توربو را بررسی کنید. 2. از روغن کاری مناسب با روغن موتور تمیز اطمینان حاصل کنید. 3. برای بازی بیش از حد در شفت توربین بررسی کنید. 4. فیلترهای هوا را تعویض کنید تا از آسیب دیدن زباله جلوگیری شود. برای اطلاع از شماره قطعات یا تعویض دقیق توربوشارژ، به کاتالوگ قطعات کوماتسو مراجعه کنید یا به دفترچه راهنمای تجهیزات خود مراجعه کنید. موتور کوماتسو S6D125 یک موتور دیزلی 6 سیلندر توربو شارژ است که معمولاً در ماشین آلات و تجهیزات سنگین استفاده می شود. در زیر مشخصات و جزئیات کلیدی آن آمده است:مشخصات عمومی:- **مدل موتور**: Komatsu S6D125 - **نوع**: 4 زمانه، آب خنک، تزریق مستقیم - **پیکربندی**: 6 سیلندر خطی - **حجم**: 11.04 لیتر (11040 سی سی) - ** سوراخ x Stroke **: 125 mm x 150 mm - **آسپیراسیون**: توربوشارژ - **نسبت فشرده سازی**: معمولاً 15.5:1 (بسته به کاربرد کمی متفاوت است)عملکرد:- **خروجی برق**:- بسته به کاربرد متفاوت است، معمولاً بین **260-400 اسب بخار (194-298 کیلووات)**. - **گشتاور **: گشتاور خروجی بالا برای کاربردهای سنگین. - **RPM RPM**: 2000-2200 RPM.سیستم سوخت:- **نوع سوخت**: دیزل - **سیستم تزریق**: تزریق مستقیم سوخت برای کارایی و قدرت.سیستم خنک کننده:- **نوع خنک کننده**: آب خنک - **رادیاتور**: رادیاتور سنگین برای خنک کردن بهینه در شرایط سخت.برنامه های کاربردی:موتور کوماتسو S6D125 به طور گسترده در موارد زیر استفاده می شود: - بیل مکانیکی (به عنوان مثال سری کوماتسو PC400) - بولدوزرها - لودرهای چرخ دار - کامیون کمپرسی - کاربردهای صنعتی و دریاییویژگی ها:- طراحی بادوام برای عملیات سنگین - راندمان سوخت بالا - انتشار کم (مطابق با استانداردهای انتشار قدیمی تر؛ ممکن است برای مقررات مدرن نیاز به ارتقا داشته باشد). - عملکرد قابل اعتماد در شرایط شدید. برای جزئیات یا تغییرات خاص، به دفترچه راهنمای تجهیزات مراجعه کنید یا مستقیماً با کوماتسو تماس بگیرید.
توربوشارژ موتور کوماتسو یک جزء حیاتی است که برای افزایش عملکرد و کارایی موتورهای دیزلی کوماتسو طراحی شده است. در زیر جزئیات کامل آمده است:
**عملکرد:**- توربوشارژر با وارد کردن هوای بیشتر به داخل محفظه احتراق، قدرت موتور را افزایش میدهد و باعث احتراق بهتر سوخت میشود. - بهره وری سوخت را بهبود می بخشد و آلاینده ها را کاهش می دهد.** اجزای کلیدی:**1. **چرخ کمپرسور:** هوا را قبل از ارسال به موتور می کشد و فشرده می کند. 2. **چرخ توربین:** توسط گازهای خروجی برای چرخاندن چرخ کمپرسور هدایت می شود. 3. **مسکن مرکزی:** حاوی بلبرینگ و کانال های روانکاری. 4. **Wastegate/Actuator:** فشار بوست را برای جلوگیری از اضافه بار تنظیم می کند.**مشخصات:**- **مواد:** فولاد یا آلیاژهای آلومینیوم درجه بالا برای دوام در دمای بالا. - **فشار تقویت کننده:** بسته به مدل موتور متفاوت است (معمولاً 10-30 PSI). - **سازگاری:** به طور خاص برای موتورهای کوماتسو مانند SAA6D107E، SAA6D114E، SAA12V140E و غیره طراحی شده است. - **سیستم خنک کننده:** روغن خنک یا آب خنک برای حفظ دمای عملیاتی بهینه.**برنامه های کاربردی:**- مورد استفاده در ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر و کامیون کمپرسی. - رایج در مدل هایی مانند Komatsu PC200، PC300، HD785، WA470 و غیره.**نکات تعمیر و نگهداری:**1. به طور منظم نشت روغن را بررسی کنید و از روغن کاری مناسب اطمینان حاصل کنید. 2. سایش تیغه های توربین/کمپرسور را بررسی کنید. 3. فیلترهای هوا را تعویض کنید تا از آسیب رساندن زباله به توربوشارژر جلوگیری کنید. 4. اجازه دهید موتور پس از استفاده زیاد در حالت دور آرام بماند تا توربوشارژر خنک شود.**شماره قطعات رایج:**- نمونه هایی شامل 6505-52-5470، 6505-67-5010، 6505-52-5030 (بر اساس مدل موتور متفاوت است). برای جزئیات خاص، به دفترچه راهنمای خدمات کوماتسو مراجعه کنید یا با یک فروشنده مجاز مشورت کنید.
کوماتسو یک تولید کننده مشهور تجهیزات سنگین و ماشین آلات صنعتی از جمله موتورهای دیزلی و گازی است.
در زیر جزئیات کلی در مورد موتورهای کوماتسو آورده شده است:
1. **انواع موتور**- **موتورهای دیزل**: مورد استفاده در کاربردهای ساختمانی، معدنی و صنعتی. - **موتورهای گازی**: عمدتاً برای تولید برق و مقاصد صنعتی استفاده می شود.2. **ویژگی های کلیدی**- ** کارایی بالا **: برای دوام و کارایی در شرایط شدید طراحی شده است. - **بازده سوخت**: سیستم های تزریق سوخت پیشرفته برای کاهش مصرف. - **انطباق با انتشار **: مطابق با استانداردهای جهانی انتشار (EPA Tier 4، EU Stage V). - **قابلیت اطمینان**: ساخته شده برای مقاومت در برابر محیط های خشن با حداقل زمان خرابی. - **سهولت نگهداری**: طراحی مدولار برای سرویس دهی آسان.3. **برنامه ها**- تجهیزات ساختمانی (بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر) - تجهیزات معدن - ژنراتورهای برق - ماشین آلات صنعتی4. **مدل های موتور محبوب**- **Komatsu SAA6D140E-5**: 15.24 لیتر، 525 اسب بخار، سازگار با Tier 4 Final. - **Komatsu SAA12V140E-3**: 27.4L، 860 اسب بخار، مورد استفاده در کامیون های بزرگ معدن. - **Komatsu 6D114E**: 8.3 لیتر، 260 اسب بخار، به طور گسترده در تجهیزات با اندازه متوسط استفاده می شود.5. **تکنولوژی**- **تزریق سوخت ریلی مشترک**: برای تحویل دقیق سوخت. - **توربوشارژ **: توان خروجی و کارایی را افزایش می دهد. - ** گردش مجدد گاز اگزوز (EGR) **: انتشار NOx را کاهش می دهد. - **فیلتر ذرات دیزل (DPF)**: دوده را برای اگزوز تمیزتر جذب می کند.6. **نگهداری و پشتیبانی**- تعویض منظم روغن، تعویض فیلتر و بازرسی ضروری است. - کوماتسو قطعات اصلی و پشتیبانی خدمات را در سطح جهانی ارائه می دهد. برای مدل های خاص موتور یا مشخصات فنی دقیق، به وب سایت رسمی کوماتسو یا دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید.
توربوشارژهای کوماتسو اجزایی با کارایی بالا هستند که برای افزایش راندمان و توان خروجی موتورهای کوماتسو طراحی شده اند
که معمولاً در ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی، بولدوزر، کامیون کمپرسی و سایر تجهیزات ساختمانی یا معدنی استفاده می شوند. در زیر جزئیات کلیدی آمده است:
1. **هدف**- توربوشارژرها با وارد کردن هوای بیشتر به داخل محفظه احتراق، قدرت موتور را افزایش می دهند و راندمان و عملکرد سوخت را بهبود می بخشند. - آنها با بهینه سازی احتراق به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کنند.2. **ویژگی های کلیدی**- **دوام:** ساخته شده برای مقاومت در برابر شرایط شدید در کاربردهای سنگین. - ** راندمان بالا: ** برای حداکثر جریان هوا و حداقل تاخیر طراحی شده است. - **کیفیت OEM:** تولید شده برای مطابقت با استانداردهای سخت کوماتسو برای قابلیت اطمینان و عملکرد. - **سازگاری:** به طور خاص برای موتورهای کوماتسو (به عنوان مثال، SAA6D140E، SAA6D107E) مهندسی شده است.3. **برنامه ها**- مورد استفاده در تجهیزات کوماتسو مانند: - بیل مکانیکی (به عنوان مثال، PC2000-8، PC1250) - بولدوزرها (به عنوان مثال، D155A، D375A) - کامیون کمپرسی (به عنوان مثال، HD785، HM400) - لودرهای چرخدار (مانند WA600)4. ** اجزاء**- محفظه کمپرسور - محفظه توربین - مجموعه شفت و چرخ - مکانیسم زباله یا هندسه متغیر (در صورت وجود)5. **نگهداری**- بازرسی منظم برای سایش، نشت روغن و زباله. - برای تعمیر یا تعویض فقط از قطعات اصلی کوماتسو استفاده کنید. - فواصل سرویس توصیه شده را برای جلوگیری از خرابی دنبال کنید.6. **مدل های رایج**- شماره قطعه کوماتسو: بسته به مدل موتور متفاوت است (به عنوان مثال، 6505-67-5020، 6505-52-5410). - مارک های توربوشارژر: اغلب توسط تامین کنندگان قابل اعتماد مانند Garrett یا IHI برای Komatsu تولید می شوند.7. **مزایا**- بهبود عملکرد موتور و گشتاور. - مصرف سوخت بهتر - کاهش اثرات زیست محیطی از طریق انتشار کمتر. برای جزئیات خاص، به دفترچه راهنمای تجهیزات کوماتسو خود مراجعه کنید یا با نمایندگی مجاز کوماتسو تماس بگیرید.
کوماتسو یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در زمینه ساخت و ساز، معدن، جنگلداری و تجهیزات نظامی و همچنین ماشین آلات صنعتی مانند
ماشین های پرس، لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک تولید می کند. در زیر جزئیات کلیدی آمده است:
**نمایش کلی:**- **تاسیس:** 13 مه 1921 - **دفتر مرکزی:** توکیو، ژاپن - **مدیر عامل:** هیرویوکی اوگاوا (از سال 2023) - **صنعت:** تجهیزات و ماشین آلات سنگین - **فهرست سهام:** فهرست شده در بورس اوراق بهادار توکیو (Ticker: 6301)**محصولات:**1. **تجهیزات ساختمانی:** - بیل مکانیکی هیدرولیک - بولدوزرها - لودرهای چرخ دار - موتور گریدر 2. **تجهیزات معدن:** - کامیون کمپرسی - بیل - درگ لاین ها - تجهیزات معدن زیرزمینی 3. **تجهیزات جنگلداری:** - دروگرها - فورواردرها 4. **ماشین آلات صنعتی:** - ماشین های پرس - ماشین ابزار - ماژول های ترموالکتریک 5. **سایر محصولات:** - موتورهای دیزلی - ژنراتورها - تجهیزات دفاعی**حضور جهانی:**- در بیش از 140 کشور فعال است. - کارخانه های تولیدی عمده در ژاپن، ایالات متحده، آلمان، چین و هند.**نوآوری های کلیدی:**- تمرکز بر اتوماسیون و راه حل های ساخت و ساز هوشمند. - توسعه سیستم های حمل و نقل خودمختار (AHS) برای معدن. - تاکید بر پایداری با ماشین آلات هیبریدی و الکتریکی.**رقبا:**- شرکت کاترپیلار - ماشین آلات ساختمانی هیتاچی - تجهیزات ساختمانی ولوو - جان دیر**درآمد (2023):**- تقریباً 3 تریلیون ین (سالانه متفاوت است).توربوشارژ موتور کوماتسو 125 | توربو شارژتوربو شارژ بیل مکانیکی کوماتسو PC1250-7 جزئی از موتور است که هوا را فشرده می کند و سپس با سوخت مخلوط شده و برای تولید نیرو مشتعل می شود.مسئول افزایش فشار هوای ورودی به موتور است که امکان احتراق کارآمدتر و افزایش توان خروجی را فراهم می کند. کوماتسو PC1250-7 یک بیل مکانیکی هیدرولیک، نوعی ماشین آلات سنگین است که در ساخت و ساز و معدن استفاده می شود.این توسط شرکت چند ملیتی ژاپنی کوماتسو تولید می شود.
PC1250-7 یک بیل مکانیکی با اندازه متوسط است که حدود 44000 پوند وزن دارد و دارای بوم، دیپر و سطل است.
حداکثر عمق حفاری 23 فوت و 6 اینچ و حداکثر دسترسی حفاری 36 فوت و 6 اینچ است.
موتور کوماتسو PC1250-7 قدرت و ظرفیت کاری استثنایی خود را از موتور کوماتسو SAA6D170E-3 خود دریافت می کند.
توان خروجی 485 کیلووات / 651 اسب بخار است که قدرت هیدرولیک بیشتری را ارائه می دهد.
علاوه بر این، هنگام استفاده از حالت اقتصادی، مصرف سوخت 13 درصد کاهش می یابد.
کوماتسو PC1250-7 یک بیل مکانیکی است، یک ماشین ساختمانی سنگین که برای کارهای حفاری و گودبرداری استفاده می شود.این بخشی از سری PC کوماتسو است و هفتمین نسل از مدل PC1250 است. دارای یک موتور قدرتمند، سیستم هیدرولیک پیشرفته و طیف وسیعی از اتصالات برای کارهای مختلف است. PC1250-7 به دلیل قابلیت اطمینان، دوام و کارایی بهبود یافته شناخته شده است که آن را به یک انتخاب محبوب در صنعت ساخت و ساز تبدیل کرده است.کوماتسو SAA6D170E-3 یک موتور دیزلی است که توسط کوماتسو، یک شرکت معروف ژاپنی تجهیزات سنگین طراحی و تولید شده است.این یک موتور 6 سیلندر و 4 زمانه است، به این معنی که دارای 6 سیلندر است و در یک چرخه احتراق 4 زمانه (مصرف، تراکم، احتراق و اگزوز) کار می کند. حجم موتور 6.9 لیتر است که به حجم کل سیلندرهای موتور در زمانی که پیستون ها در انتهای حرکت خود قرار دارند، اشاره دارد. این موتور برای استفاده در ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی، بولدوزر و لودر چرخ طراحی شده است. این نوع ماشین ها به موتورهای قدرتمند و بادوام نیاز دارند تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند. موتور کوماتسو SAA6D170E-3 قادر به تولید 170 اسب بخار قدرت (127 کیلووات) و 610 پوند فوت (820 نیوتن متر) گشتاور است. اسب بخار قدرت خروجی موتور را اندازه گیری می کند، در حالی که گشتاور نیروی چرخشی آن را اندازه گیری می کند، که هر دو برای عملکرد ماشینی که آن نیرو می دهد، مهم هستند. این موتور استانداردهای آلایندگی درجه 3 را برآورده می کند، به این معنی که برای تولید سطوح کمتری از آلاینده های مضر مانند اکسیدهای نیتروژن (NOx)، ذرات معلق (PM) و هیدروکربن ها (HC) طراحی شده است. این امر با استفاده از فناوری های پیشرفته مانند تزریق سوخت ریل مشترک و گردش مجدد گازهای خروجی حاصل می شود. تزریق سوخت مشترک ریل امکان کنترل دقیق تری بر انتقال سوخت به سیلندرهای موتور را فراهم می کند و در نتیجه راندمان احتراق را بهبود می بخشد و آلاینده ها را کاهش می دهد. چرخش گازهای خروجی شامل هدایت مجدد برخی از گازهای خروجی موتور به داخل سیلندرهای موتور است که به کاهش انتشار NOx کمک می کند. این فناوریها، همراه با سایر فناوریها، به سازگاری بیشتر موتور کوماتسو SAA6D170E-3 با محیط زیست کمک میکنند و در عین حال قدرت و عملکرد مورد نیاز اپراتورهای ماشینآلات سنگین را ارائه میکنند.توربو شارژ بیل مکانیکی کوماتسوتوربو شارژ یک دستگاه القایی اجباری توربین است که هوا را به یک موتور احتراق داخلی فشرده می کند تا توان خروجی را افزایش دهد.با استفاده از گازهای خروجی از موتور برای چرخاندن یک توربین کار می کند که به نوبه خود هوا را فشرده کرده
و آن را وارد سیلندرهای موتور می کند و در نتیجه باعث افزایش قدرت و کارایی می شود.
|
وزن | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم |
ابعاد | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم | نامعلوم |
اطلاعات تکمیلی |