• درباره ما
  • حساب من
  • رهگیری سفارش
  • لیست علاقه مندی

تلفن پشتیبانی: 55459416 - 09058136600

ًRAYKAYADAK

حساب من

Hello, Sign in

Sign up now and enjoy discounted shopping!

Log In
New Customer? Sign Up
Wishlist -
1
1 مورد

98,800,000 ﷼

واتر پمپ لیفتراک تویوتا 2Z 

واتر پمپ لیفتراک تویوتا 2Z

1 × 98,800,000 ﷼

جمع جزء: 98,800,000 ﷼

سفارش شما واجد شرایط ارسال رایگان است!

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

All Categories
  • قطعات موتوری
    • اویل پمپ
    • بلوک سیلندر
    • بوش موتور
    • پمپ انژکتور
    • پیستون و رینگ پیستون
    • شاطون و بوش شاطون
    • موتور کامل
    • واتر پمپ
    • دنده جات
    • رادیاتور
    • سوپاپ
    • کاربراتور
    • یاتاقان و بغل یاتاقان
  • قطعات گیربکس
    • دنده‌جات
    • پمپ حرکت
    • توربین،استاتور،پمپ
    • چهارشاخه
    • صفحه‌جات
    • کله‌گاوی،هوزینگ
    • گیربکس کامل
  • فیلتر ها
    • فیلتر گازوئیل
    • فیلتر روغن
    • فیلتر گیربکس
    • فیلتر هوا
    • فیلتر هیدرولیک
  • قطعات هیدرولیک
    • پمپ هیدرولیک
    • کیت پمپ هیدرولیک
    • کیت کنترل ولوو
    • کنترل ولو
  • قطعات ترمز
    • پمپ ترمز
    • کیت ترمز
    • سیلندر چرخ
    • کیت سیلندر چرخ
    • سیلندر کلاچ
    • کفشک ترمز
  • توربو شارژ
  • قطعات دیفرانسیل،فرمان
  • قطعات برقی
  • چرخ ها، رینگ ها، لاستیک ها
  • بلبرینگ، کاسه نمد، اورینگ
  • قطعات زیربندی
  • پیچ و مهره
  • رایکایدک
  • فروشگاه
    • کشنده و کامیونارائه دهنده کلیه خدمات واردات و فروش کشنده و کامیون به ویژه برند های رنو،داف و ولوو
    • لیفتراک شگفت انگیز
  • مجله رایکایدک
    • مقاله
    • اخبار
    • آموزش
  • تعمیرات تخصصی
    • تعمیر لیفتراک
  • تماس با ما
  • درباره ما
پیشنهادات و تخفیف ها

میشود کیفیت را به حراج گذاشت

انتخاب های برتر این هفته تا 50% تخفیف برای پرفروش ترین محصولات.

مرکز کمک
ًRAYKAYADAK
1
واتر پمپ لیفتراک تویوتا 2Z 

واتر پمپ لیفتراک تویوتا 2Z

1 × 98,800,000 ﷼

جمع جزء: 98,800,000 ﷼

سفارش شما واجد شرایط ارسال رایگان است!

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

مقایسه

اویل پمپ موتور ایسوزو C240PKJ حذفگوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 حذفوایر دلکو موتور نیسان K25 حذفاویل پمپ موتور لیفتراک تویوتا 8FG10-30 حذفپیستون موتور کامینز QSB3.3 حذف
ناماویل پمپ موتور ایسوزو C240PKJ حذفگوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 حذفوایر دلکو موتور نیسان K25 حذفاویل پمپ موتور لیفتراک تویوتا 8FG10-30 حذفپیستون موتور کامینز QSB3.3 حذف
تصویرایسوزو C240PKJگوشه بیل مکانیکی هیوندای 210وایر دلکو موتور نیسان K25اویل پمپ 4Yپیستون موتور کامینز QSB3.3
شناسهZ-5-13100-126-315100-76034-71
رتبه بندی
قیمت
موجودی
موجود
موجود
موجود
موجود
موجود
دسترسموجودموجودموجودموجودموجود
افزودن به سبد

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

توضیحاتاویل پمپ موتور ایسوزو C240PKJگوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 به بخش‌های مختلف دستگاه اطلاق می‌شود که وظیفه انجام عملیات اصلی مانند حفاری، کندن، جابجایی مصالح، تخریب و غیره را بر عهده دارد.  وایر دلکو موتور نیسان K25 یکی از اجزای مهم سیستم جرقه‌زنی (Ignition System) موتور است که وظیفه انتقال برق از دلکو (Distributor) به شمع‌ها را بر عهده دارد.اویل پمپ موتور لیفتراک تویوتا 8FG10-30پیستون موتور کامینز QSB3.3
محتوا

ایسوزو

موتور ایسوزو

اویل پمپ موتور ایسوزو C240PKJ

اویل پمپ موتور ایسوزو C240PKJ برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. اویل پمپ ایسوزو به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینه‌ها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما اویل پمپ مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند.      

هیوندای

          گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 به بخش‌های مختلف دستگاه اطلاق می‌شود که وظیفه انجام عملیات اصلی مانند حفاری، کندن، جابجایی مصالح، تخریب و غیره را بر عهده دارد. این قسمت شامل بازو، جک‌های کششی و سطل یا حفره است. بسته به نوع پروژه، اندازه و طراحی این اجزاء می‌تواند تغییر کند. بیل مکانیکی یکی از ماشین‌آلات سنگین است که در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی، حفاری، معدن‌کاری و پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود. بیل مکانیکی هیوندای 210 یکی از مدل‌های محبوب و کاربردی این شرکت است که به دلیل طراحی پیشرفته، قدرت عملکرد بالا و توانایی انجام عملیات‌های مختلف، در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 می‌پردازیم تا بیشتر با این دستگاه آشنا شویم.

۱. تعریف گوشه بیل مکانیکی

گوشه بیل مکانیکی به بخش‌های مختلف دستگاه اطلاق می‌شود که وظیفه انجام عملیات اصلی مانند حفاری، کندن، جابجایی مصالح، تخریب و غیره را بر عهده دارد. این قسمت شامل بازو، جک‌های کششی و سطل یا حفره است. بسته به نوع پروژه، اندازه و طراحی این اجزاء می‌تواند تغییر کند. گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 به دلیل طراحی خاص خود به راحتی می‌تواند در عملیات‌های مختلف کارایی بالایی از خود نشان دهد.

۲. ویژگی‌های فنی بیل مکانیکی هیوندای 210

۲.۱. موتور قوی و کارآمد

بیل مکانیکی هیوندای 210 به موتور Cummins QSB6.7 با قدرت 174 اسب بخار (129 کیلووات) مجهز است. این موتور قدرتمند باعث می‌شود دستگاه قادر به انجام عملیات‌های سنگین مانند حفاری و جابجایی مصالح سنگین باشد. موتور با عملکرد بالا باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش کارایی می‌شود که از ویژگی‌های مهم بیل مکانیکی هیوندای 210 است.

۲.۲. سیستم هیدرولیک پیشرفته

یکی از اجزای مهم و تاثیرگذار در عملکرد بیل مکانیکی، سیستم هیدرولیک است. بیل مکانیکی هیوندای 210 از سیستم هیدرولیک پیشرفته و بهینه بهره می‌برد که توانایی کنترل دقیق‌تر و سریع‌تر اجزای مختلف دستگاه را فراهم می‌آورد. این سیستم باعث می‌شود که عمل حفاری و جابجایی مواد سنگین با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

۲.۳. طراحی ارگونومیک و راحتی اپراتور

بیل مکانیکی هیوندای 210 با طراحی ارگونومیک و کابین راحت برای اپراتور ساخته شده است. کابین با تهویه مناسب، کنترل‌های دقیق و دید وسیع به اپراتور این امکان را می‌دهد که در طول روزهای کاری طولانی، راحتی و کارایی لازم را داشته باشد. همچنین، دسترسی آسان به اجزای مختلف برای تعمیرات و نگهداری نیز از ویژگی‌های بارز این دستگاه است.

۲.۴. سطل با ظرفیت بالا

گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 به سطل با ظرفیت مناسب برای حفاری و جابجایی مصالح سنگین مجهز است. این سطل می‌تواند انواع خاک، شن، سنگ و مواد دیگر را جابجا کند. طراحی سطل به گونه‌ای است که بهره‌وری دستگاه را به حداکثر می‌رساند و به اپراتور اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان، حجم زیادی از مواد را جابجا کند.

۲.۵. پایداری و استحکام

یکی از ویژگی‌های برجسته بیل مکانیکی هیوندای 210، پایداری و استحکام بالای آن است. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که حتی در زمین‌های ناهموار و سخت، قادر به حفظ تعادل و انجام عملیات مختلف است. این ویژگی باعث می‌شود که بیل مکانیکی هیوندای 210 در پروژه‌های بزرگ عمرانی و معدنی به خوبی عمل کند.

۳. کاربردهای گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210

گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 به دلیل ویژگی‌ها و توانایی‌های فنی خود در بسیاری از پروژه‌ها کاربرد دارد. این دستگاه در صنعت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که برخی از این کاربردها عبارتند از:

۳.۱. حفاری و کندن زمین

یکی از مهم‌ترین کاربردهای بیل مکانیکی هیوندای 210، حفاری و کندن زمین‌های سخت است. این دستگاه به دلیل قدرت بالای موتور و سیستم هیدرولیک پیشرفته قادر است در زمین‌های سخت، خاکی و سنگی به راحتی عملیات حفاری را انجام دهد. به خصوص در پروژه‌های فونداسیون، حفاری چاه‌ها و کندن زمین‌های سنگی، بیل مکانیکی هیوندای 210 از کارایی بالایی برخوردار است.

۳.۲. ساخت و ساز

در پروژه‌های ساختمانی، بیل مکانیکی هیوندای 210 برای حفاری فونداسیون‌ها، جابجایی مصالح، کندن خاک و سنگ و دیگر عملیات‌های ساختمانی استفاده می‌شود. قدرت بالای این دستگاه و طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود که بتوان از آن برای انجام پروژه‌های مختلف ساخت‌وساز به راحتی استفاده کرد.

۳.۳. تخریب ساختمان‌ها

گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 در پروژه‌های تخریب نیز کاربرد دارد. به دلیل قدرت زیاد و دقت بالا در حرکت، این دستگاه قادر است عملیات تخریب را در فضاهای محدود یا در نزدیکی ساختمان‌های دیگر انجام دهد. این دستگاه می‌تواند مصالح سخت مانند بتن و سنگ را به راحتی تخریب کند.

۳.۴. معدن‌کاری

بیل مکانیکی هیوندای 210 در معدن‌کاری و استخراج مواد معدنی نیز به کار می‌رود. با توجه به قدرت حفاری و ظرفیت سطل، این دستگاه می‌تواند به راحتی مواد معدنی سنگین را از زمین استخراج کند. این ویژگی‌ها آن را به انتخابی مناسب برای عملیات‌های معدن‌کاری تبدیل می‌کند.

۴. مزایای گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210

  • قدرت بالا: موتور قوی و سیستم هیدرولیک پیشرفته این دستگاه باعث می‌شود که قادر به انجام کارهای سنگین و دشوار باشد.
  • دقت بالا: سیستم کنترل پیشرفته باعث می‌شود که اپراتور بتواند عملیات‌های دقیق را با دقت بالا انجام دهد.
  • مصرف سوخت بهینه: موتور با کارایی بالا و سیستم هیدرولیکی بهینه، مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.
  • طراحی ارگونومیک: کابین راحت و سیستم کنترل مناسب، کارکرد طولانی‌مدت را برای اپراتور راحت‌تر می‌کند.
  • پایداری و استحکام بالا: این دستگاه در شرایط مختلف زمین‌، پایداری عالی را حفظ می‌کند.

۵. نتیجه‌گیری

گوشه بیل مکانیکی هیوندای 210 با ویژگی‌های فنی برجسته و توانایی‌های متنوع خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انجام پروژه‌های مختلف عمرانی، ساختمانی، حفاری و معدن‌کاری است. این دستگاه با قدرت بالای موتور، سیستم هیدرولیک پیشرفته و ظرفیت سطل بالا، توانسته است به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار تبدیل شود. برای انجام کارهای سنگین و پیچیده در پروژه‌های مختلف، بیل مکانیکی هیوندای 210 انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. رایکایدک با ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش برای بیل مکانیکی هیوندای 210، می‌تواند به شما در نگهداری و بهینه‌سازی عملکرد این دستگاه کمک کند.                     بیل مکانیکی هیوندای نوعی ماشین آلات سنگین است که برای کارهای خاکبرداری و حفاری در پروژه های ساختمانی و معدنی استفاده می شود. در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد بیل مکانیکی هیوندای آورده شده است: 1. سازنده: هیوندای یک شرکت چندملیتی کره جنوبی است که طیف وسیعی از وسایل نقلیه از جمله ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی را تولید می کند. 2. طیف وسیعی از مدل های بیل مکانیکی، از جمله هیوندای R-30، هیوندای R-35، هیوندای R-45، هیوندای R-50، و هیوندای R-90 را ارائه می دهد. هر مدل مشخصات و ویژگی های متفاوتی دارد. 3. موتور: بیل مکانیکی هیوندای مجهز به موتور دیزلی قدرتمندی است که قدرت و گشتاور لازم را برای کارهای حفاری و گودبرداری فراهم می کند. اندازه موتور و اسب بخار بسته به مدل متفاوت است. 4. طول بازو: طول بازوی بیل مکانیکی هیوندای به دستیابی بازوی حفاری بیل مکانیکی اشاره دارد. این طول بسته به مدل می تواند متفاوت باشد و فاکتور مهمی است که باید در انتخاب بیل مکانیکی برای یک پروژه خاص در نظر گرفت. 5. ظرفیت سطل: ظرفیت سطل بیل مکانیکی هیوندای به مقدار موادی اطلاق می شود که سطل بیل مکانیکی می تواند در خود جای دهد. همچنین می‌تواند بسته به مدل متفاوت باشد و برای کارهایی مانند حفاری و حذف مواد مورد توجه مهمی است. 6. کاربردها: بیل مکانیکی هیوندای در کاربردهای مختلفی از جمله پروژه های ساختمانی، معدنی، جنگلداری و زیرساختی استفاده می شود. آنها ماشین های همه کاره ای هستند که می توانند طیف وسیعی از وظایف را انجام دهند، از حفر پی ها گرفته تا حذف مقادیر زیادی مواد. 7. ویژگی ها: بیل های هیوندای دارای طیف وسیعی از ویژگی ها، از جمله الکترونیک پیشرفته، ارگونومی بهبود یافته، و سیستم های ایمنی پیشرفته هستند. برخی از مدل ها همچنین ممکن است دارای ضمیمه های اختیاری مانند شکن یا مارپیچ برای کارهای تخصصی باشند. به طور کلی، بیل مکانیکی هیوندای یک ماشین قابل اعتماد و قدرتمند است که برای انواع کارهای سنگین در صنایع ساختمانی و معدنی مناسب است.           بیل مکانیکی هیوندای 210 دستگاهی همه کاره و قدرتمند است که برای کارهای مختلف زمینی طراحی شده است. در اینجا جزئیات کلیدی آن آمده است:

بررسی اجمالی

- **مدل:** هیوندای 210 - **نوع:** بیل مکانیکی مسیری - **کلاس:** مینی/کامپکت

مشخصات

- **قدرت موتور: ** 75 اسب بخار (55.5 کیلو وات) - **نوع موتور:** دیزلی - **گشتاور:** تقریبا 260 نیوتن متر - **نوع بوم:** بوم مستقیم - **طول بازو:** تقریبا 1.2 متر - **عمق حفاری:** تقریبا 0.8 متر - **دسترسی:** تقریبا 2.5 متر - **ظرفیت سطل:** 0.3 متر مکعب - **سرعت چرخش:** تقریباً 3.5- **سرعت سفر:** تقریباً 20 کیلومتر در ساعت - **وزن سرویس:** تقریبا 14000 کیلوگرم

ویژگی ها

- **سیستم هیدرولیک:** کنترل کارآمد و دقیق بر حفاری و بلند کردن را فراهم می کند. - **کابین اپراتور:** مجهز به کابین راحت و تهویه مناسب، دید خوب و کنترل های ارگونومیک را ارائه می دهد. - **سیستم کنترل:** سیستم کنترل برای عملکرد روان. - **ضمیمه ها:** همراه با انواع ضمیمه ها مانند سطل، شکن و مارپیچ برای کارهای مختلف.

برنامه های کاربردی

- **محل ساخت و ساز:** ایده آل برای پروژه های ساختمانی کوچک تا متوسط. - ** محوطه سازی: ** برای پاکسازی زمین، حفاری و درجه بندی مفید است. - **تخریب:** قابلیت انجام کارهای تخریب سبک. - **پروژه های زیربنایی:** مناسب برای راه سازی و نگهداری.

مزایا

- ** اندازه جمع و جور: ** مانور آسان در فضاهای تنگ. - ** کارایی بالا: ** قدرت و کارایی را برای کارهای مختلف متعادل می کند. - ** تطبیق پذیری: ** می تواند به چندین پیوست برای برنامه های مختلف مجهز شود. - ** مقرون به صرفه: ** قیمت های رقابتی آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای بسیاری از پروژه ها تبدیل می کند.

معایب

- محدودیت ها:** اگرچه به دلیل اندازه آن قدرتمند است، اما ممکن است پروژه های بسیار بزرگ را انجام ندهد. - **مهارت اپراتور مورد نیاز:** عملیات موثر مستلزم سطحی از مهارت و تجربه است.

تعمیر و نگهداری

- **سرویس منظم:** برای اطمینان از عملکرد بهینه، برنامه تعمیر و نگهداری سازنده را دنبال کنید. - **سیالات:** سطح مایع هیدرولیک، روغن موتور و مایع خنک کننده را پیگیری کنید. - **ضمیمه ها:** اطمینان حاصل کنید که همه پیوست ها در شرایط کار خوب هستند.

نتیجه گیری

بیل مکانیکی هیوندای 210 یک دستگاه قابل اعتماد و کارآمد است که برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب است. اندازه جمع و جور و تطبیق پذیری آن، آن را به انتخابی محبوب برای بسیاری از پیمانکاران و اپراتورهای کوچک تبدیل کرده است. نگهداری مناسب و بهره برداری ماهرانه برای به حداکثر رساندن عملکرد و طول عمر آن ضروری است.

نیسان

   

وایر دلکو موتور نیسان K25 یکی از اجزای مهم سیستم جرقه‌زنی (Ignition System) موتور است که وظیفه انتقال برق از دلکو (Distributor) به شمع‌ها را بر عهده دارد.

موتور نیسان K25 یکی از موتورهای پرکاربرد در صنعت خودرو است که در بسیاری از خودروهای تولیدی شرکت نیسان استفاده شده است. این موتور با توجه به قدرت و عملکرد قابل‌قبول خود، به‌ویژه در خودروهای سبک و میانه، محبوبیت زیادی در بازار دارد. در این مقاله، به بررسی جزئیات و ویژگی‌های وایر دلکو موتور نیسان K25 پرداخته خواهد شد و نحوه عملکرد، ویژگی‌ها و اهمیت آن در بهبود کارایی موتور توضیح داده خواهد شد.

وایر دلکو چیست؟

این وایر به‌طور خاص برای جرقه‌زنی در موتورهای درون‌سوز طراحی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است تا از انتقال دقیق برق به شمع‌ها در زمان مناسب اطمینان حاصل کند. دلکو دستگاهی است که برق تولیدی از کوئل (Coil) را به شمع‌های موتور منتقل می‌کند تا فرآیند احتراق درون سیلندرها به‌طور صحیح انجام شود. وایر دلکو به‌طور مستقیم بر عملکرد این فرآیند تأثیر می‌گذارد و باید به‌درستی کار کند تا موتور به بهترین شکل ممکن کار کند.

ویژگی‌های وایر دلکو موتور نیسان K25

وایر دلکو موتور نیسان K25 دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را به یکی از اجزای کلیدی برای تضمین عملکرد بهینه موتور تبدیل می‌کند. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها آورده شده است:
  1. مقاومت کم و انتقال برق سریع:
    • وایرهای دلکو موتور نیسان K25 به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای مقاومت بسیار کمی هستند.
    • این ویژگی باعث می‌شود که برق تولیدی از کوئل به‌سرعت و بدون افت کیفیت به شمع‌ها منتقل شود.
    • این امر باعث می‌شود که جرقه‌زنی به‌موقع انجام شده و احتراق به‌درستی در سیلندرها صورت گیرد.
  2. مقاومت در برابر حرارت و شرایط محیطی:
    • وایرهای دلکو معمولاً از مواد مقاوم در برابر حرارت و شرایط سخت محیطی ساخته می‌شوند.
    • این ویژگی باعث می‌شود که وایرها در دماهای بالا و در شرایط مختلف محیطی مانند رطوبت، گرد و غبار و روغن مقاوم باشند.
    • این امر به‌ویژه در موتور نیسان K25 که ممکن است در شرایط سخت کاری قرار بگیرد، بسیار مهم است.
  3. عمر طولانی:
    • وایر دلکو با کیفیت بالا دارای عمر طولانی است و می‌تواند سال‌ها بدون افت کیفیت کار کند.
    • این ویژگی باعث می‌شود که کاربران نیازی به تعویض مکرر وایر نداشته باشند و هزینه‌های نگهداری کاهش یابد.
  4. انعطاف‌پذیری و نصب آسان:
    • طراحی وایرهای دلکو موتور نیسان K25 به‌گونه‌ای است که به‌راحتی قابل نصب و تعویض هستند.
    • این ویژگی باعث می‌شود که تکنسین‌ها و مکانیک‌ها به‌راحتی بتوانند وایر را بدون نیاز به ابزار پیچیده نصب کنند.
    • همچنین، انعطاف‌پذیری وایر باعث می‌شود که نصب آن در فضاهای محدود موتور آسان‌تر شود.

نحوه عملکرد وایر دلکو موتور نیسان K25

عملکرد وایر دلکو در موتورهای درون‌سوز بسیار مهم است. در اینجا نحوه عملکرد وایر دلکو موتور نیسان K25 به‌طور خلاصه توضیح داده شده است:
  1. تولید برق توسط کوئل:
    • ابتدا برق از باتری به کوئل می‌رود. کوئل وظیفه تبدیل برق با ولتاژ پایین به ولتاژ بالا را دارد که برای جرقه‌زنی به شمع‌ها نیاز است.
  2. انتقال برق به دلکو:
    • کوئل برق با ولتاژ بالا را به دلکو منتقل می‌کند. دلکو یک سوئیچ چرخشی است که برق را در زمان مناسب به هر یک از شمع‌ها هدایت می‌کند.
  3. انتقال برق به شمع‌ها:
    • وایرهای دلکو برق تولیدشده توسط کوئل را از دلکو به شمع‌های موتور منتقل می‌کنند.
    • این انتقال برق به‌صورت جرقه در شمع‌ها باعث احتراق سوخت در سیلندرهای موتور می‌شود.
  4. عملکرد صحیح احتراق:
    • فرآیند جرقه‌زنی و احتراق سوخت باعث حرکت پیستون‌ها می‌شود که در نهایت به حرکت چرخ‌ها و عملکرد موتور منجر می‌شود.
    • بنابراین، وایر دلکو یکی از اجزای کلیدی است که باید به‌درستی کار کند تا احتراق به‌طور صحیح و بدون مشکل انجام شود.

اهمیت وایر دلکو در عملکرد موتور نیسان K25

وایر دلکو در عملکرد موتور نیسان K25 بسیار حیاتی است. این بخش از سیستم جرقه‌زنی تأثیر مستقیم بر عملکرد موتور دارد و در صورتی که دچار مشکل شود، می‌تواند باعث کاهش قدرت موتور، مصرف سوخت بالا و یا حتی خرابی‌های جدی‌تر در موتور شود. در ادامه، به اهمیت وایر دلکو در عملکرد موتور پرداخته شده است:
  1. بهبود احتراق و افزایش کارایی موتور:
    • وایر دلکو با انتقال دقیق برق به شمع‌ها باعث جرقه‌زنی به‌موقع و دقیق می‌شود.
    • این امر منجر به احتراق کامل سوخت و در نتیجه افزایش کارایی موتور می‌شود.
    • زمانی که احتراق به‌درستی انجام شود، موتور نیسان K25 به‌صورت بهینه کار می‌کند و از افت عملکرد جلوگیری می‌شود.
  2. کاهش مصرف سوخت:
    • احتراق کامل و به‌موقع سوخت به موتور این امکان را می‌دهد که عملکرد بهینه‌ای داشته باشد.
    • این امر منجر به کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان موتور می‌شود. بنابراین، وایر دلکو نقش مهمی در صرفه‌جویی سوخت دارد.
  3. جلوگیری از خرابی‌های موتور:
    • اگر وایر دلکو به‌درستی کار نکند یا دچار آسیب شود، ممکن است جرقه‌زنی به‌موقع انجام نشود و احتراق ناقص باشد.
    • این مسئله می‌تواند منجر به خرابی‌های موتور مانند سوختن واشر سرسیلندر، آسیب به پیستون‌ها و سایر قطعات موتور شود.
    • وایر دلکو با انتقال صحیح برق به شمع‌ها از این مشکلات جلوگیری می‌کند.
  4. افزایش طول عمر شمع‌ها:
    • عملکرد صحیح وایر دلکو باعث می‌شود که شمع‌ها در شرایط بهینه کار کنند.
    • این امر می‌تواند باعث افزایش طول عمر شمع‌ها و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات شود.

نگهداری و تعویض وایر دلکو موتور نیسان K25

برای اطمینان از عملکرد بهینه وایر دلکو، باید به‌طور منظم آن را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید. در اینجا چند نکته برای نگهداری وایر دلکو آورده شده است:
  1. بازرسی دوره‌ای وایرها:
    • باید وایرهای دلکو را به‌طور منظم بررسی کنید تا از وجود هیچ‌گونه آسیب یا شکستگی در آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
    • همچنین، سیم‌ها باید از هرگونه کثیفی و زنگ‌زدگی پاک باشند.
  2. تعویض وایر در صورت نیاز:
    • در صورتی که وایر دلکو آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، باید آن را به‌سرعت تعویض کنید.
    • وایرهای فرسوده ممکن است باعث انتقال نامناسب برق و در نتیجه مشکلات جدی در موتور شوند.
  3. استفاده از وایرهای باکیفیت:
    • استفاده از وایر دلکوی باکیفیت و اورجینال به‌منظور حفظ عملکرد بهینه موتور بسیار مهم است.
    • وایرهای غیر اورجینال ممکن است عمر کمتری داشته باشند و به‌درستی کار نکنند.

نتیجه‌گیری

وایر دلکو موتور نیسان K25 یکی از اجزای حیاتی سیستم جرقه‌زنی است که نقش مهمی در عملکرد بهینه موتور ایفا می‌کند. این وایر با انتقال دقیق برق به شمع‌ها باعث جرقه‌زنی به‌موقع و احتراق کامل سوخت می‌شود که در نتیجه کارایی موتور را افزایش می‌دهد و از خرابی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. نگهداری مناسب و تعویض به‌موقع وایر دلکو باعث افزایش طول عمر موتور و کاهش هزینه‌های نگهداری خواهد شد. برای خرید قطعات اورجینال و باکیفیت، سایت رایکایدک بهترین گزینه است.

لیفتراک

لیفتراک تویوتا

اویل پمپ لیفتراک تویوتا 8FG10-30

اویل پمپ موتور لیفتراک تویوتا 8FG10-30 برند KBZ از برندهای مطرح جهان میباشد. اویل پمپ به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم لیفتراک باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینه‌ها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما اویل پمپ مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند.    

کامینز

موتور کامینز

پیستون موتور کامینز QSB3.3

پیستون موتور کامینز QSB3.3 برند KBZ  از برندهای مطرح جهان میباشد. پیستون به عنوان بخش مهم در بخش موتور سیستم ماشین باید کیفیت منحصر به فردی داشته باشد تا با کاهش اصطحلاک و صرفه جویی در هزینه‌ها کمک شایانی به ماشین مربوطه کنید. از این رو ما به شما پیستون مذکور را با تضمین کیفیت و قیمت به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.   موتورهای دیزلی با فشرده سازی تنها هوا یا هوا به علاوه گازهای احتراق باقی مانده از اگزوز (شناخته شده به عنوان چرخش گاز اگزوز، "EGR") کار می کنند. موتور دیزل دارای بالاترین راندمان حرارتی (بهره وری موتور) از هر موتور احتراق داخلی یا خارجی عملی به دلیل نسبت انبساط بسیار بالا و سوختگی ذاتی است که باعث اتلاف گرما توسط هوای اضافی می شود. موتورهای دیزلی ممکن است با چرخه احتراق دو زمانه یا چهار زمانه طراحی شوند. انها در اصل به عنوان یک جایگزین کارامدتر برای موتورهای بخار ثابت استفاده می شدند. از دهه 1910، انها در زیردریایی ها و کشتی ها استفاده می شوند. استفاده در لوکوموتیو، اتوبوس، کامیون، تجهیزات سنگین، تجهیزات کشاورزی و نیروگاه های تولید برق بعدا دنبال شد. اگرچه حمل و نقل هوایی به طور سنتی از موتورهای دیزلی اجتناب می کند، موتورهای دیزلی هواپیما در قرن بیست و یکم به طور فزاینده ای در دسترس هستند. از اواخر دهه 1990، به دلایل مختلف - از جمله مزایای عادی دیزل نسبت به موتورهای بنزینی، اما همچنین برای مسائل اخیر مربوط به حمل و نقل هوایی - توسعه و تولید موتورهای دیزلی برای هواپیما افزایش یافته است. در سال 1878، رودولف دیزل، که دانشجویی در مونیخ بود، در سخنرانی های کارل فون لینده شرکت کرد. لینده توضیح داد که موتورهای بخار قادر به تبدیل تنها ۶ تا ۱۰ درصد از انرژی گرمایی به کار هستند، اما چرخه کارنو اجازه می دهد تا انرژی گرمایی بیشتری را با استفاده از تغییر ایزوترمال در شرایط به کار تبدیل کند. به گفته دیزل، این ایده ایجاد یک موتور بسیار کارامد است که می تواند در چرخه کارنو کار کند. دیزل نیز معرفی شد دیزل به شدت برای مقاله خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما تنها تعداد کمی از انها اشتباه کردند که موتور حرارتی منطقی او قرار بود از یک چرخه دمای ثابت استفاده کند که نیاز به سطح بسیار بالاتری از فشرده سازی نسبت به انچه که برای احتراق فشرده سازی مورد نیاز است. ایده دیزل این بود که هوا را به شدت فشرده کند تا دمای هوا از احتراق فراتر رود. با این حال، چنین موتوری هرگز نمی تواند هیچ کار قابل استفاده ای را انجام دهد. هوای خالص اتمسفر فشرده می شود، با توجه به منحنی 1 2، به حدی که قبل از احتراق یا احتراق، بالاترین فشار نمودار و بالاترین درجه حرارت به دست می اورد. یعنی دمایی که احتراق بعدی باید انجام شود، نه نقطه سوزاندن یا اشتعال. برای روشن تر شدن این موضوع، فرض کنید که احتراق بعدی باید در دمای 700 درجه انجام شود. سپس در این صورت فشار اولیه باید شصت و چهار اتمسفر باشد، یا برای 800 درجه سانتیگراد فشار باید نود اتمسفر باشد و غیره. به هوا به این ترتیب فشرده می شود و سپس به تدریج از بیرونی معرفی می شود سوخت ریز تقسیم شده، که در مقدمه مشتعل می شود، زیرا هوا در دمای بسیار بالاتر از نقطه اشتعال سوخت است. موتور احتراق داخلی دیزل با استفاده از هوای گرم بسیار فشرده برای احتراق سوخت به جای استفاده از یک شمع جرقه (احتراق فشرده سازی به جای احتراق جرقه) از چرخه اتو بنزینی متفاوت است. این ممکن است در بالای پیستون یا یک محفظه پیش بسته به طراحی موتور اجتناب شود. انژکتور سوخت تضمین می کند که سوخت به قطرات کوچک شکسته می شود و سوخت به طور مساوی توزیع می شود. گرمای هوای فشرده سوخت را از سطح قطرات تبخیر می کند. سپس بخار توسط گرمای هوای فشرده در محفظه احتراق مشتعل می شود، قطرات همچنان از سطوح خود تبخیر می شوند و می سوزند و کوچکتر می شوند تا زمانی که تمام سوخت موجود در قطرات سوزانده شود. برای کنترل خروجی گشتاور در هر زمان معین، یک فرماندار مقدار سوخت تزریق شده به موتور را تنظیم می کند. فرمانداران مکانیکی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند، اما فرمانداران الکترونیکی در موتورهای مدرن رایج تر هستند. فرمانداران مکانیکی معمولا توسط کمربند لوازم جانبی موتور یا یک سیستم چرخ دنده هدایت می شوند و از ترکیبی از چشمه ها و وزنه ها برای کنترل تحویل سوخت نسبت به بار و سرعت استفاده می کنند.
وزننامعلومنامعلومنامعلومنامعلومنامعلوم
ابعادنامعلومنامعلومنامعلومنامعلومنامعلوم
اطلاعات تکمیلی
رایگان برای مدت محدود

مطلع شدن از آخرین اخبار و مقالات

با عضویت در خبرنامه هر هفته از آخرین اخبار و مقاله های دنیای ماشین آلات سنگین با خبر شوید.

با عضویت، با شرایط و ضوابط و خط مشی حفظ حریم خصوصی و کوکی ها موافقت می کنید

رایکایدک

بزرگ‌ترین تامین‌کننده قطعات یدکی ماشین‌آلات سنگین

 

info@raykayadak.ir

ارتباط با ما

09338277659
09058136600
09128144530
021-55459416
آدرس: تهران – خیابان قزوین – پلاک ۷۷۴
شنبه – چهارشنبه: 07:00-20:00

پنجشنبه: 07:00 – 15:00

خدمات مشتری

  • مرکز پشتیبانی
  • حساب من
  • پیگیری محصولات
  • سفارشات من
  • لیست علاقه مندی شما
  • سیاست بازگشت
  • کارت هدیه خرید

اطلاعات فروشگاه

  • فروشگاه
  • درباره فروشگاه
  • آخرین محصولات
  • حراج محصول
  • حراج
  • بهترین فروشندگان
  • برنامه های وابسته
  • تخفیف های جدید
  • رایکایدک تامین قطعات یدکی ماشین‌آلات راهسازی،معدنی و لیفتراک.
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • رهگیری سفارش
  • شرایط و ضوابط
  • سیاست بازپرداخت و بازگشت

© تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت رایکایدک محفوظ است.

  • فروشگاه
  • جستجو
  • علاقه مندی ها
  • حساب کاربری
  • دسته‌بندی‌ها
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • رتبه بندی
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترس
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه کنید
ًRAYKAYADAK
Main Menu
  • رایکایدک
  • فروشگاه
    • کشنده و کامیونارائه دهنده کلیه خدمات واردات و فروش کشنده و کامیون به ویژه برند های رنو،داف و ولوو
    • لیفتراک شگفت انگیز
  • مجله رایکایدک
    • مقاله
    • اخبار
    • آموزش
  • تعمیرات تخصصی
    • تعمیر لیفتراک
  • تماس با ما
  • درباره ما
Category Menu
  • قطعات موتوری
    • اویل پمپ
    • بلوک سیلندر
    • بوش موتور
    • پمپ انژکتور
    • پیستون و رینگ پیستون
    • شاطون و بوش شاطون
    • موتور کامل
    • واتر پمپ
    • دنده جات
    • رادیاتور
    • سوپاپ
    • کاربراتور
    • یاتاقان و بغل یاتاقان
  • قطعات گیربکس
    • دنده‌جات
    • پمپ حرکت
    • توربین،استاتور،پمپ
    • چهارشاخه
    • صفحه‌جات
    • کله‌گاوی،هوزینگ
    • گیربکس کامل
  • فیلتر ها
    • فیلتر گازوئیل
    • فیلتر روغن
    • فیلتر گیربکس
    • فیلتر هوا
    • فیلتر هیدرولیک
  • قطعات هیدرولیک
    • پمپ هیدرولیک
    • کیت پمپ هیدرولیک
    • کیت کنترل ولوو
    • کنترل ولو
  • قطعات ترمز
    • پمپ ترمز
    • کیت ترمز
    • سیلندر چرخ
    • کیت سیلندر چرخ
    • سیلندر کلاچ
    • کفشک ترمز
  • توربو شارژ
  • قطعات دیفرانسیل،فرمان
  • قطعات برقی
  • چرخ ها، رینگ ها، لاستیک ها
  • بلبرینگ، کاسه نمد، اورینگ
  • قطعات زیربندی
  • پیچ و مهره
اطلاعات تماس
  • 021-55459416

    از ساعت 7 صبح تا 8شب می توانید تماس بگیرید
  • contact@raykayadak.ir

    ایمیلی که ارسال کرده اید در اسرع وقت برگردانده می شود.

© تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت رایکایدک محفوظ است.

What are you looking for in Partdo?